Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har blitt lurt!

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Ja, gudene vet hva dette er, men det er ikke en normal aussie hvertfall :rolleyes:

PS: Ikke se mens du er i dårlig humør, da blir det litt for alvorlig. Og lyd må være på.

Grisen

OBS: Dette er såklart satt sammen av flere klipp/dager osv, og jeg må bare få si at Siri er en veldig behagelig og fin hund innendørs :whistle:

Skrevet

*flir* Det er en fin gris du har!

Dessuten er det viktig å snakke om ting, sier Norris :closedeyes:

Skrevet

Haha, det er som å se Chessea. Hun gjør akkurat de tingene der, og lager sånne griselyder.

Siri har blitt fin, da. Søteste griseaussien.

Skrevet

Gah, jeg vil også se, men her funker ikke filmen. Samme problemet hadde jeg med Vimeo tidligere i uka... Hvorfor skjer det da, det har jo fungert før? :lol:

Skrevet

Nå fikk jeg sett den, det hjalp visst å oppdatere Adobe Flash Player.

Så søt hun er! :lol: Ikke bare Norma som er flink til å prate nei!

Skrevet

Mulig det er en gris, men en veldig søt gris i så fall :lol:

Brumma lager også sånne lyder, bare litt dypere og mer gurglende. Hun høres ut som chewbacca.

Skrevet

Det er godt å høre det er flere! :lol: Eieren av søstra sa nemlig at søstra var helt stille og nesten aldri laget lyd, så begynte å lure på om jeg hadde fått en med hjerneskade!

Skrevet
Det er godt å høre det er flere! :) Eieren av søstra sa nemlig at søstra var helt stille og nesten aldri laget lyd, så begynte å lure på om jeg hadde fått en med hjerneskade!

Tjaaa.... man kan vel argumenter for at aussien har en hjerneskade sånn i utgangspunktet, kanskje? For oss med "normale" hunder så ser vi jo tydelig at en del aussie-fakter IKKE er helt som det skal være! Tenker spesielt på "evnen" til å se på seg selv som udødelig, kaste seg ut av vinduer i stor høyde feks... Eller tror jeg nok "bumping" er en måte å få hjernecellene tilbake på plass etter for stor fart! :lol:

Skrevet

Her i gården har vi bare knurring på de skumle fiskene som svømmer i akvariet.. ellers er det helt tyst.. litt kjedelig egentlig for som valp pratet hun mye mer!

Skrevet

Hehe sånn hender det Ero snakker også :lol: Skal prøve å få filmet engang. Bridie kommer også med noen tilsvarende lyder spesielt når hun ruller seg rundt på rygg slik som Siri gjorde i filmen din :)

Så er nok mer vanlig enn man tror :)

Men sjelden Bridie snakker om hu ikke ruller seg eller er oppgiret da

Skrevet

ÅÅ skulle filmet Ellie mens filmen gikk :lol:

Først stoppet hun med ramponeringen sin av posene hun hadde fått tak i, og hoppet opp i sofan nærmere pc'n.

Så satt hun og tittet og snudde hodet opp og ned og så forskrekket ut.

Så kastet hun seg plutselig oppå pc'n i full fart :) Før hun begynte å lete etter Siri under sofaen, hehe :D

Fin gris da :)

p.s Ellie leter fremdeles! Stakkars, helt forvirret...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...