Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har blitt lurt!

Mirai

Recommended Posts

Ja, gudene vet hva dette er, men det er ikke en normal aussie hvertfall :rolleyes:

PS: Ikke se mens du er i dårlig humør, da blir det litt for alvorlig. Og lyd må være på.

Grisen

OBS: Dette er såklart satt sammen av flere klipp/dager osv, og jeg må bare få si at Siri er en veldig behagelig og fin hund innendørs :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre det er flere! :) Eieren av søstra sa nemlig at søstra var helt stille og nesten aldri laget lyd, så begynte å lure på om jeg hadde fått en med hjerneskade!

Tjaaa.... man kan vel argumenter for at aussien har en hjerneskade sånn i utgangspunktet, kanskje? For oss med "normale" hunder så ser vi jo tydelig at en del aussie-fakter IKKE er helt som det skal være! Tenker spesielt på "evnen" til å se på seg selv som udødelig, kaste seg ut av vinduer i stor høyde feks... Eller tror jeg nok "bumping" er en måte å få hjernecellene tilbake på plass etter for stor fart! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sånn hender det Ero snakker også :lol: Skal prøve å få filmet engang. Bridie kommer også med noen tilsvarende lyder spesielt når hun ruller seg rundt på rygg slik som Siri gjorde i filmen din :)

Så er nok mer vanlig enn man tror :)

Men sjelden Bridie snakker om hu ikke ruller seg eller er oppgiret da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ skulle filmet Ellie mens filmen gikk :lol:

Først stoppet hun med ramponeringen sin av posene hun hadde fått tak i, og hoppet opp i sofan nærmere pc'n.

Så satt hun og tittet og snudde hodet opp og ned og så forskrekket ut.

Så kastet hun seg plutselig oppå pc'n i full fart :) Før hun begynte å lete etter Siri under sofaen, hehe :D

Fin gris da :)

p.s Ellie leter fremdeles! Stakkars, helt forvirret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...