Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke meldinger har du på mobilen?

Huldra

Recommended Posts

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Innboks nr syv(nedenifra): Jeg også :D

Innboks nr tre (har ikke utboks/sendte meldinger); Det går fint det, trur eg huska det sånn ca:p

Innboks nr syv (ovenifra): Hei,passe d å ta sol nå?

Innboks nr tre: E dr snart

Jeg har skikkelig spennende meldinger jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks nr. 7 ovenfra; NÅ må du være søt og åpne døren :D Hihi

Innboks nr. 7 nedenfra; Glemt meg?virker mld.nå?klem, glad i deg, pus! (En som akkurat hadde fått ny Iphone, LITT problemer med tastene :D )

Sendt nr. 3 ovenfra; Grisekult, grattis! DS som kjørte?

Sendt nr. 3 nedenfra; Går der bra dette her? Meg og fredrik skal ut å røyke nå, etter middagsluren.. :D Han hilser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta med innboks og utboks nedenfra jeg også da...

Innboks nr 7 nedenfra: "Kan jeg sette parabol inn ellers må den i garasjen? Brev åt deg her"

Sendte nr 3 nedenfra: "Vi er ikke lenger enn Lillehammer enda vi :D"

Innboks nr 7 ovenfra idag: "Disponibelt: 76,95 19.03 reservert..." Ja, gidder ikke ramse opp resten av kontoutskriften min jeg :D Men fikk inn to nye mld nå, så da blir mld nr 7 denne: "Fåkk kan jeg få kontonr igjen?"

Sende nr 3 ovenfra idag: "1604 03 xxxxx" (ja, jeg sladdet de siste tallene i kontonummeret mitt jeg :D)

Morsom tråd forøvrig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og leste gjennom meldinger på mobilen, og kom til å tenke på hvor helt meningsløse de måtte virke for utenforstående - når de ble tatt helt ut av sammenhengen. Så, hvilke meldinger har dere på mobilen folkens? Skriv inn melding nr 7 fra innboksen, og nr 3 fra utboksen, og selvsagt må de skrives av ord- og bokstav-rett! Her er dialekt lov! :ahappy:

(NB! Dette er naturligvis helt frivillig, og de av dere som har høyst personlige meldinger dere ikke vil legge ut, trenger selvsagt ikke å svare. :closedeyes: )

Me go first:

Innboksen: "Det bør jo ikke være det.. Men det er lenge siden jeg begynte med den sekken. Tror det er plast og søppel resten. Vet egentlig ikke hvorfor jeg puttet skinnet oppi. Tenkte ikke på at vi hadde fått det av Iselin. Det lå oppi den kassen med flagget, en bensinkanne og annet rart..."

Utboksen: "D vart så dårlig vær at ho ringt for å si at vi kan avlys hvis vi vil. Hvis it kan vi ri eller vi kan ta en teoritime. Opp t du."

Er det snø hos dere.?

Dvergschnauzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboksen: Nei. Det var ikke det. Ikke så langt fra sentrum heller ser det ut som.

Utboks: Vom og hundemat leveringa e visst forsinka. Tvile på at æ kjæm tebake te to. Får du te å jobb længer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta med gamle meldinger og, da..

Gammel mld. nummer 7 i inbox:

- "Hahaha, fantastisk! Æ har vaska rommet, drikk te og sjer film! Lonely? Who? Me? Huh? No way!"

Nr. 3 gamle sendte mld:

- "Hint: sugekopp :lol: Rawr. :yes: ja ja ja. Er det noe liv? fest på hybelen?"

Igjen - trøndermeldinger er festlig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks: Ja, snakka på msn, vi fær på fredan.

Sendte elementer: Hehe.. Har du snakka me hainn no..? :lol: (et lignende smilefjes på mobilen)

Edit: Det var den 7. nyeste inn og 3. nyeste ut.

Sjekka hvilke som var 7. eldste, og..hehe.. Det var påskens sexregler fra i fjor, så jeg tror jeg dropper å gjengi den her, i og med at det er mindreårige som er her inne.. :blush:

Den 3. eldste i Sendte elementer er: Har griseøra og griselabba. Kainn kjøp bein på dyreklinikken.

Jeg sletter alltid de jeg sender, har bare 2 som er der fast, mens i innboksen er det fullt av mms'er som jeg ikke får meg til å slette.

Såh...nå har jeg sletta de sendte som ikke skal være der, og det er bare 2 igjen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg sender.. *kremt* litt meldinger på en dag.. (90 i gjennomsnitt :ahappy: )

Kan jeg jo endre på mine nå..

nr 7 nyeste:

Hei på deg:) Carina kan

jobbe på Lørdag fra 14 og utover.

bare bli frisk du.. GOD BEDRING :lol:

-skal nevnes at denne er ifra verdens beste sjef! :yes:

utboks nr 3:

Kom du? Jeg kom.. Digg vi fikk det til..

HAHA! SÅ perverst!.. Er ikke det sånn eeegentlig.. men den meldingen var skikkelig rar nå når jeg leste den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks:

he he vi må bekjempe den sammen! Den står helt stille så det er ikke dårlig, men den er blomsterpotte så ekkel! Ser livsfarlig ut...

Utboks:

And reader, I killed it!

Og her refererer faktisk begge meldinger til samme edderkopp, selv om min utboksmelding var til en annen en den jeg fikk innboksmeldingen av.

Det jeg skrev refererer også til Jane Eyre (And reader, i married him) som da er endel av pensum... inside joke altså:ahappy:

Edit: hun skrev ikke blomsterpotte altså, men f***.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Innboks: mms med bilde av en av hundene i A-kullet :lol:

Utboks: "Hi, are you in England? I'm going to look at Crufts via web-tv. Greetings from us all :ahappy: "

Den ut-meldingen var til hun som har pappa'n til vårt B-kull :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Lyden av ordet diary..  Vurderte i går å oppdatere om suksessen med ris, havregrøt, gulrot og brokkoli mos, ren kyllingfilet og egg, med en gradvis reintrodusering av tørrfor. Etter 2x kakao kunstverk av perfekt konsistens, som bare var å plukke fra gresset uten any smear, så det ut som en suksess, og Ede fikk V&H blandet med litt gulrotmos til kvelds. I morges viste det seg at jeg var litt snar med å trekke konklusjoner i går, og min vurderingsevne før morgenkaffe er heller ikke noe å skryte av. Det første som kom ut var fint, så jeg avfeide den siste klatten med softis som ingenting. ..og jeg glemte å tenke på at Ede ikke har fått intimbarbering på en stund. Rævskjegget hadde rukket gro nok til å kunne forveksles med ansiktet på en nykonvertert islamist, noe jeg smertelig ble gjort oppmerksom på da jeg noen timer senere måtte tørke stumpen hans fra en ladning med viskositet lik brun kjøttkakesaus ved 278°K. Det som først så ut som en grei tørkejobb viste seg å være det verste tilfellet av danglebær jeg ikke har hørt om før. Ord kan vanskelig beskrive den følgende halvtimen.  Det ble tørket og vasket og lugget i det nyanlagte talibanskjegget uten antydning til å nærme seg måloppnåelse. Ede begynte bli sår i stumpen og protesterte mot behandlingen, men forstod alvoret i situasjonen og samarbeidet tålmodig for å la meg prøve fikse problemet med dobbel effileringssaks, noe som heller ikke var noen quick fix. Vurderer begynne kalle ham Harald nå, etter Harald Hårfagre. Etter at effileringssaksen hadde gjort hva den kunne, så var det fortsatt en absurd mengde småsmuler av brun sement stuck i fløyelen rundt kaviarstjerna på den heltemodige pompen. Å finne frem sjampoen hadde liknende effekt på Ede som på røverne i Kardemommeby. Den heltemodige roen og tålmodigheten slo over i engstelse og han ville ikke samarbeide mer. Fordi han er hjernevasket fra barnsben til å forbinde dusjen med mat, så gikk han allikevel med på å la meg lukke døren bak ham, i håp om lysere tider, men forstod han var fanget i en felle øyeblikket etter, da jeg skrudde på dusjen uten at det luktet mat der inne. Ikke tale om at han ville gå med på det der. Han er for stor til å kunne tvinges nå, så å få den stumpen der inn over kantene på dusjsonen var det bare å glemme. Løsningen ble å massere inn sjampoen midt på gulvet og omstendelig vaske den ut igjen med vaskekluter og håndklær i flertall, mens han benyttet anledningen til å styrketrene muskulaturen rundt halefestet for å være bedre rustet til fremtidige konflikter av samme art.  Da det begynte vibrere truende i halsbåndet var jobben heldigvis gjort.  Nå som veslefjeset er rent og pent og utenfor PSTs søkelys, så er neste oppgave på tapetet å overbevise Harald om at det å stå stille med halen hevet mens jeg romsterer rundt analåpningen hans med en oppladbar, vibrerende, rosa plastdings er nødvendig for å gjøre neste tømming av belgen til en mindre traumatisk opplevelse for oss begge. ..med gulrot- og havregrøt som "lokkemiddel". Godt han ikke kan skrive Finn-annonser for omplassering eller ringe Dyrebeskyttelsen selv. 
    • Jeg tror nok forslaget var å få ny hund umiddelbart etter du har mistet den du har, ikke før. Det er fordeler og ulemper. Og ikke minst, folk er forskjellige.  Nå kan ikke jeg få ny hund pga. sykdom, men selv om jeg hadde kunnet det hadde jeg nok brukt god tid før neste kom i hus. Nå er det to år(!) siden vi mistet våre, og jeg kjenner jeg er mentalt klar for en ny hund. Men for min del sier helsa nei da, så det blir ikke med det første. Uansett tenker jeg det viktigste er å sette pris på den tiden man har, og ta vare på minnene når de er borte.
    • Tankk. Skal sjekke Librela. Når det gjelder ny hund så har jeg faktisk fått det forslaget av en del. Men hu blir sjalu på andre hunder hvis jeg er for "overstrømmende" så det blir evt om lenge til.
    • Fin tradisjon! Har ikke pleid å sette noen spesielle mål for hundeholdet, men kanskje det kan hjelpe på motivasjonen for ulike ting. Så, her er mine ikke så ambisiøse mål for resten av 2025 (om enn litt sent, hehe): - Har en del hundebøker liggende som jeg gjerne vil komme gjennom. Jeg leser igrunn lite bøker generelt, så blir ganske fornøyd hvis jeg kommer gjennom 2 i løpet av de neste 5 månedene - Sydney har muligens ikke så altfor lenge igjen, så hovedmålet blir å gi henne en så god pensjonisttilværelse som mulig og gjøre mitt beste for å holde henne i god helse.
    • Ja, det ble tre dager av 2025 det... Så her må det oppdateres med nye mål for 2025 for frøken Lilje: Blodspor: - Starte AK Nosework: - LGT - Merkeprøve(r) Kurs: - Passering - Nesearbeid (spor/søk) - Apport for moro skyld?    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...