Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke meldinger har du på mobilen?

Huldra

Recommended Posts

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Innboks nr syv(nedenifra): Jeg også :D

Innboks nr tre (har ikke utboks/sendte meldinger); Det går fint det, trur eg huska det sånn ca:p

Innboks nr syv (ovenifra): Hei,passe d å ta sol nå?

Innboks nr tre: E dr snart

Jeg har skikkelig spennende meldinger jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks nr. 7 ovenfra; NÅ må du være søt og åpne døren :D Hihi

Innboks nr. 7 nedenfra; Glemt meg?virker mld.nå?klem, glad i deg, pus! (En som akkurat hadde fått ny Iphone, LITT problemer med tastene :D )

Sendt nr. 3 ovenfra; Grisekult, grattis! DS som kjørte?

Sendt nr. 3 nedenfra; Går der bra dette her? Meg og fredrik skal ut å røyke nå, etter middagsluren.. :D Han hilser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta med innboks og utboks nedenfra jeg også da...

Innboks nr 7 nedenfra: "Kan jeg sette parabol inn ellers må den i garasjen? Brev åt deg her"

Sendte nr 3 nedenfra: "Vi er ikke lenger enn Lillehammer enda vi :D"

Innboks nr 7 ovenfra idag: "Disponibelt: 76,95 19.03 reservert..." Ja, gidder ikke ramse opp resten av kontoutskriften min jeg :D Men fikk inn to nye mld nå, så da blir mld nr 7 denne: "Fåkk kan jeg få kontonr igjen?"

Sende nr 3 ovenfra idag: "1604 03 xxxxx" (ja, jeg sladdet de siste tallene i kontonummeret mitt jeg :D)

Morsom tråd forøvrig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og leste gjennom meldinger på mobilen, og kom til å tenke på hvor helt meningsløse de måtte virke for utenforstående - når de ble tatt helt ut av sammenhengen. Så, hvilke meldinger har dere på mobilen folkens? Skriv inn melding nr 7 fra innboksen, og nr 3 fra utboksen, og selvsagt må de skrives av ord- og bokstav-rett! Her er dialekt lov! :ahappy:

(NB! Dette er naturligvis helt frivillig, og de av dere som har høyst personlige meldinger dere ikke vil legge ut, trenger selvsagt ikke å svare. :closedeyes: )

Me go first:

Innboksen: "Det bør jo ikke være det.. Men det er lenge siden jeg begynte med den sekken. Tror det er plast og søppel resten. Vet egentlig ikke hvorfor jeg puttet skinnet oppi. Tenkte ikke på at vi hadde fått det av Iselin. Det lå oppi den kassen med flagget, en bensinkanne og annet rart..."

Utboksen: "D vart så dårlig vær at ho ringt for å si at vi kan avlys hvis vi vil. Hvis it kan vi ri eller vi kan ta en teoritime. Opp t du."

Er det snø hos dere.?

Dvergschnauzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboksen: Nei. Det var ikke det. Ikke så langt fra sentrum heller ser det ut som.

Utboks: Vom og hundemat leveringa e visst forsinka. Tvile på at æ kjæm tebake te to. Får du te å jobb længer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta med gamle meldinger og, da..

Gammel mld. nummer 7 i inbox:

- "Hahaha, fantastisk! Æ har vaska rommet, drikk te og sjer film! Lonely? Who? Me? Huh? No way!"

Nr. 3 gamle sendte mld:

- "Hint: sugekopp :lol: Rawr. :yes: ja ja ja. Er det noe liv? fest på hybelen?"

Igjen - trøndermeldinger er festlig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks: Ja, snakka på msn, vi fær på fredan.

Sendte elementer: Hehe.. Har du snakka me hainn no..? :lol: (et lignende smilefjes på mobilen)

Edit: Det var den 7. nyeste inn og 3. nyeste ut.

Sjekka hvilke som var 7. eldste, og..hehe.. Det var påskens sexregler fra i fjor, så jeg tror jeg dropper å gjengi den her, i og med at det er mindreårige som er her inne.. :blush:

Den 3. eldste i Sendte elementer er: Har griseøra og griselabba. Kainn kjøp bein på dyreklinikken.

Jeg sletter alltid de jeg sender, har bare 2 som er der fast, mens i innboksen er det fullt av mms'er som jeg ikke får meg til å slette.

Såh...nå har jeg sletta de sendte som ikke skal være der, og det er bare 2 igjen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg sender.. *kremt* litt meldinger på en dag.. (90 i gjennomsnitt :ahappy: )

Kan jeg jo endre på mine nå..

nr 7 nyeste:

Hei på deg:) Carina kan

jobbe på Lørdag fra 14 og utover.

bare bli frisk du.. GOD BEDRING :lol:

-skal nevnes at denne er ifra verdens beste sjef! :yes:

utboks nr 3:

Kom du? Jeg kom.. Digg vi fikk det til..

HAHA! SÅ perverst!.. Er ikke det sånn eeegentlig.. men den meldingen var skikkelig rar nå når jeg leste den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks:

he he vi må bekjempe den sammen! Den står helt stille så det er ikke dårlig, men den er blomsterpotte så ekkel! Ser livsfarlig ut...

Utboks:

And reader, I killed it!

Og her refererer faktisk begge meldinger til samme edderkopp, selv om min utboksmelding var til en annen en den jeg fikk innboksmeldingen av.

Det jeg skrev refererer også til Jane Eyre (And reader, i married him) som da er endel av pensum... inside joke altså:ahappy:

Edit: hun skrev ikke blomsterpotte altså, men f***.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Innboks: mms med bilde av en av hundene i A-kullet :lol:

Utboks: "Hi, are you in England? I'm going to look at Crufts via web-tv. Greetings from us all :ahappy: "

Den ut-meldingen var til hun som har pappa'n til vårt B-kull :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...