Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke meldinger har du på mobilen?


Huldra

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Innboks nr syv(nedenifra): Jeg også :D

Innboks nr tre (har ikke utboks/sendte meldinger); Det går fint det, trur eg huska det sånn ca:p

Innboks nr syv (ovenifra): Hei,passe d å ta sol nå?

Innboks nr tre: E dr snart

Jeg har skikkelig spennende meldinger jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks nr. 7 ovenfra; NÅ må du være søt og åpne døren :D Hihi

Innboks nr. 7 nedenfra; Glemt meg?virker mld.nå?klem, glad i deg, pus! (En som akkurat hadde fått ny Iphone, LITT problemer med tastene :D )

Sendt nr. 3 ovenfra; Grisekult, grattis! DS som kjørte?

Sendt nr. 3 nedenfra; Går der bra dette her? Meg og fredrik skal ut å røyke nå, etter middagsluren.. :D Han hilser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta med innboks og utboks nedenfra jeg også da...

Innboks nr 7 nedenfra: "Kan jeg sette parabol inn ellers må den i garasjen? Brev åt deg her"

Sendte nr 3 nedenfra: "Vi er ikke lenger enn Lillehammer enda vi :D"

Innboks nr 7 ovenfra idag: "Disponibelt: 76,95 19.03 reservert..." Ja, gidder ikke ramse opp resten av kontoutskriften min jeg :D Men fikk inn to nye mld nå, så da blir mld nr 7 denne: "Fåkk kan jeg få kontonr igjen?"

Sende nr 3 ovenfra idag: "1604 03 xxxxx" (ja, jeg sladdet de siste tallene i kontonummeret mitt jeg :D)

Morsom tråd forøvrig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og leste gjennom meldinger på mobilen, og kom til å tenke på hvor helt meningsløse de måtte virke for utenforstående - når de ble tatt helt ut av sammenhengen. Så, hvilke meldinger har dere på mobilen folkens? Skriv inn melding nr 7 fra innboksen, og nr 3 fra utboksen, og selvsagt må de skrives av ord- og bokstav-rett! Her er dialekt lov! :ahappy:

(NB! Dette er naturligvis helt frivillig, og de av dere som har høyst personlige meldinger dere ikke vil legge ut, trenger selvsagt ikke å svare. :closedeyes: )

Me go first:

Innboksen: "Det bør jo ikke være det.. Men det er lenge siden jeg begynte med den sekken. Tror det er plast og søppel resten. Vet egentlig ikke hvorfor jeg puttet skinnet oppi. Tenkte ikke på at vi hadde fått det av Iselin. Det lå oppi den kassen med flagget, en bensinkanne og annet rart..."

Utboksen: "D vart så dårlig vær at ho ringt for å si at vi kan avlys hvis vi vil. Hvis it kan vi ri eller vi kan ta en teoritime. Opp t du."

Er det snø hos dere.?

Dvergschnauzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboksen: Nei. Det var ikke det. Ikke så langt fra sentrum heller ser det ut som.

Utboks: Vom og hundemat leveringa e visst forsinka. Tvile på at æ kjæm tebake te to. Får du te å jobb længer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta med gamle meldinger og, da..

Gammel mld. nummer 7 i inbox:

- "Hahaha, fantastisk! Æ har vaska rommet, drikk te og sjer film! Lonely? Who? Me? Huh? No way!"

Nr. 3 gamle sendte mld:

- "Hint: sugekopp :lol: Rawr. :yes: ja ja ja. Er det noe liv? fest på hybelen?"

Igjen - trøndermeldinger er festlig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks: Ja, snakka på msn, vi fær på fredan.

Sendte elementer: Hehe.. Har du snakka me hainn no..? :lol: (et lignende smilefjes på mobilen)

Edit: Det var den 7. nyeste inn og 3. nyeste ut.

Sjekka hvilke som var 7. eldste, og..hehe.. Det var påskens sexregler fra i fjor, så jeg tror jeg dropper å gjengi den her, i og med at det er mindreårige som er her inne.. :blush:

Den 3. eldste i Sendte elementer er: Har griseøra og griselabba. Kainn kjøp bein på dyreklinikken.

Jeg sletter alltid de jeg sender, har bare 2 som er der fast, mens i innboksen er det fullt av mms'er som jeg ikke får meg til å slette.

Såh...nå har jeg sletta de sendte som ikke skal være der, og det er bare 2 igjen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg sender.. *kremt* litt meldinger på en dag.. (90 i gjennomsnitt :ahappy: )

Kan jeg jo endre på mine nå..

nr 7 nyeste:

Hei på deg:) Carina kan

jobbe på Lørdag fra 14 og utover.

bare bli frisk du.. GOD BEDRING :lol:

-skal nevnes at denne er ifra verdens beste sjef! :yes:

utboks nr 3:

Kom du? Jeg kom.. Digg vi fikk det til..

HAHA! SÅ perverst!.. Er ikke det sånn eeegentlig.. men den meldingen var skikkelig rar nå når jeg leste den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks:

he he vi må bekjempe den sammen! Den står helt stille så det er ikke dårlig, men den er blomsterpotte så ekkel! Ser livsfarlig ut...

Utboks:

And reader, I killed it!

Og her refererer faktisk begge meldinger til samme edderkopp, selv om min utboksmelding var til en annen en den jeg fikk innboksmeldingen av.

Det jeg skrev refererer også til Jane Eyre (And reader, i married him) som da er endel av pensum... inside joke altså:ahappy:

Edit: hun skrev ikke blomsterpotte altså, men f***.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Innboks: mms med bilde av en av hundene i A-kullet :lol:

Utboks: "Hi, are you in England? I'm going to look at Crufts via web-tv. Greetings from us all :ahappy: "

Den ut-meldingen var til hun som har pappa'n til vårt B-kull :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...