Gå til innhold
Hundesonen.no

"Kviser" ved røykslutt?


Blondiemamma

Recommended Posts

Slutta å røyke for 8 dager siden, og nå har det plutselig poppa opp utrolig mye kviser overalt på kroppen min.. Masse i panna og noe på hals/bryst.. Er ikke plaget med kviser til vanlig.. Hoster også opp endel slim.. Er det kroppen som "renser" seg eller?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Ja, det er helt vanlig! Og har ikke nødvendigvis noe med det Victoria nevner over her. Det er rett og slett avfallsstoffene som skal ut av kroppen din. Så ta det som et godt (men utrolig irriterende) tegn :icon_confused:

Lykke til videre i kampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som slutte rå røyke satpper gjerne i seg litt ekstra godis sjokolade og potetgull, og da blir det jo kviser. du tror ikke det er det da?

Flinkingen forretsen :icon_confused::):)

Takk takk.. Nei det har vært lite godis.. Går i sukkerfrie pastiller og frukt :)

*ler* Ja, det er helt vanlig! Og har ikke nødvendigvis noe med det Victoria nevner over her. Det er rett og slett avfallsstoffene som skal ut av kroppen din. Så ta det som et godt (men utrolig irriterende) tegn ;)

Lykke til videre i kampen!

Ja det er himla irriterende! :S men godt å få det ut av systemet da ;)

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om at man visstnok skal bli vanvittig oppblåst i magen og få behov for å "slippe luft" mye oftere enn vanlig. Dette skal visst gå over.. :icon_confused: Men det er flott jobba! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om at man visstnok skal bli vanvittig oppblåst i magen og få behov for å "slippe luft" mye oftere enn vanlig. Dette skal visst gå over.. :icon_confused: Men det er flott jobba! :)

ÅH??? Så det er DERFOR??? :) hahahaha.. jeg som har undret meg grønn over hva det kan være jeg har spist som gjør at hele magen koker og bobler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :icon_confused:. Går og leker med tanken selv om dagen men kvier meg noe vanvittig.

Bruker du noe hjelp for å slutte? Tyggegummi e.l ?

Ingenting nikotin hjelpemidler, hvis det var det du tenkte på nei :ahappy: Prøvde nikotinplaster for en stund tilbake, men fikk så himla hodepine.. Så denne gangen har jeg bare slutta, og heller hivd innpå med sukkerfri pastiller/sukkertøy og frukt når jeg har blitt sugen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting nikotin hjelpemidler, hvis det var det du tenkte på nei :ahappy: Prøvde nikotinplaster for en stund tilbake, men fikk så himla hodepine.. Så denne gangen har jeg bare slutta, og heller hivd innpå med sukkerfri pastiller/sukkertøy og frukt når jeg har blitt sugen :ahappy:

Imponerende :icon_confused: . Jeg har ikke sjans uten noe sånt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende :icon_confused: . Jeg har ikke sjans uten noe sånt tror jeg.

Før jul fikk jeg atopisk lungebetennelse og hostet så jeg kastet opp og tiset på meg, og sånn holdt jeg på i 8 uker.. ! :ahappy: Og da det begynte på'n igjen nå for fjorten dager siden, fant jeg ut at nok er nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atypisk! :icon_confused::ahappy: Går surr i disse sjukdomsnavnene! hahaha

Hehe... det var nå enda bra! Begynte veldig å lure på om atopisk eksem kunne videreutvikle seg til lungebetennelser her.. *Grøsser ved tanken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH??? Så det er DERFOR??? :icon_confused: hahahaha.. jeg som har undret meg grønn over hva det kan være jeg har spist som gjør at hele magen koker og bobler :ahappy:

Jeg håper du tuller! :ahappy: Jeg røyker jo selv, og akkurat denne lille bivirkningen av å slutte, kunne jeg like gjerne fått slippe å vite. <_< Selv om den aldri så mye går over! Det frister liksom ikke å slutte når jeg vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du tuller! :D Jeg røyker jo selv, og akkurat denne lille bivirkningen av å slutte, kunne jeg like gjerne fått slippe å vite. <_< Selv om den aldri så mye går over! Det frister liksom ikke å slutte når jeg vet det.

:ermm: Jeg tullet faktisk ikke.... men om det skyldes røyken eller ikke, det vet jeg ikke. .Uansett er det mye bedre nå en det var for et par dager siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ermm: Jeg tullet faktisk ikke.... men om det skyldes røyken eller ikke, det vet jeg ikke. .Uansett er det mye bedre nå en det var for et par dager siden..

Å, puh, så det går relativt raskt over da? Så liksom for meg et halvt år med intens promping i tide og utide..! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ermm: Nei, det var bare 3-4 dager jeg var ille :D Var så snodig at du nevnte det, fordi jeg bruker å bli sånn i magen av hveteboller, og jeg kunne ikke fatte å begripe hva jeg hadde spist de siste dagene for at jeg hadde blitt sånn, siden jeg hadde holdt meg langt unna boller! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Nei, det var bare 3-4 dager jeg var ille :D Var så snodig at du nevnte det, fordi jeg bruker å bli sånn i magen av hveteboller, og jeg kunne ikke fatte å begripe hva jeg hadde spist de siste dagene for at jeg hadde blitt sånn, siden jeg hadde holdt meg langt unna boller! :ermm:

Haha, du kan sikkert også holde deg unna popcorn - det er jo som å spise luft, og det gjør sikkert ikke saken bedre! :D Godt det gikk over, det er veldig betryggende å høre for noen som ikke har tenkt å røyke absolutt hele livet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...