Poter Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 I løpet av uken har det snødd masse og her om dagen var Arn ute og tok seg et "bad" Likte dette så godt "Hjelp, jeg drukner!" "Nei, jeg klarte meg " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Kjekkeste aussiegutten Er som å se en mandig, langhåret My i tricolor-versjon og med lang hale på flere av bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Arn Han er bare nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Nydelige Arn! Han er så pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Arn er så nydelig! Morsomme bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Arn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Sukk, så vakker han er Sjelden å se SÅ rene og klare farger og sterk tan på sort tri synes jeg.Og det er jo selvsagt det vakreste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Sukk, så vakker han er Sjelden å se SÅ rene og klare farger og sterk tan på sort tri synes jeg.Og det er jo selvsagt det vakreste What she said! Aaaarn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 1. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Flotte gutten han! Gleder meg til påske jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crsb Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Så flotte bilder av en flott hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Flotte gutten han! Gleder meg til påske jeg! Gleder meg jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Nydelige Arn, og skikkelig flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla-5 Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2009 Så flott han er og nydelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 22. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2009 Så flott han er og nydelige bilder Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2009 Så ikke denne før nå jeg.. Men han er skikkelig nydelig Ser ut som han kooser seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar