Gå til innhold
Hundesonen.no

Nrk 2: Hunderaser på ville veier


Blondiemamma

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Guest Gråtass
Jeg kjenner jeg blir forbanna over dem som holder liv i dem hundene som helt klart lider! <_<

Helt enig. Jeg orket ikke se på etter ca 1.5 min. Dette er dyretragedier og skjebner ihvertfall ikke jeg orker å forholde meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er så glad jeg har velformede, fysisk korrekte og friske hunder når jeg ser dette. Jeg har så vondt av peking'ene, mastiffen, basseten, bulldoggene og mopsen ... Uff:( Dette er bare helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytterakkern hvor ekle mennesker er som vil ha mest mulig usunne hunder. Den unnskyld meg j.. stygge pekigneseren.. STAKKARS! Må stå på ispose for å ikke krepere, hva slags syke mennesker.. Blir helt oppgitt jeg..

Altså hunder med valker?! Det er jo så grusomt belastende. Ser ut som etter mennesker har gått ned 100 kg.. Og hva gjør mennesker? Jo vi opererer det bort fordi man får fysiske problemer med så mye løshud!

blir helt kvalm jeg.. og av hva alle sier.. dumme folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt sjokkert over hvor lite det virket som om lederen i kennelklubben visste, jeg - om avliving av feilfargede valper også videre.

Også kjenner jeg at jeg er veldig spent på hva Trude Mostue skal si i "I kveld" etterpå. Når de først skal ta opp dette, kunne de da funnet en litt mer saklig og fornuftig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt sjokkert over hvor lite det virket som om lederen i kennelklubben visste, jeg - om avliving av feilfargede valper også videre.

Også kjenner jeg at jeg er veldig spent på hva Trude Mostue skal si i "I kveld" etterpå. Når de først skal ta opp dette, kunne de da funnet en litt mer saklig og fornuftig person.

Enig, men fordelen med Trude er jo at hun faktisk kjenner de britiske tilstandene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men fordelen med Trude er jo at hun faktisk kjenner de britiske tilstandene.

Det er jo sant, men de kommer nok til å snakke mest om Norge, tipper jeg. Sånn sett kunne det vært litt interessant om de hadde fått inn noen fra NKK i tillegg... Da hadde man forhåpentligvis fått en fin blanding av ulike meninger, synspunkt, erfaringer og kunnskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dette programmet. Føler skikkelig at sinnet begynner å koke i meg! Det er helt for ille å avle på dyr med lidelser, da fører man jo disse lidelsene videre, og gjør at avkommene vil lide. Jeg blei skikkelig sint da han ene mannen sa "Hvis mor og en sønn hadde vært de eneste igjen av sitt slag, måtte man jo ha parret dem." Journalisten spurte så "Ville du fått barn med din egen datter?" og da svarte han "Selvfølelig ikke. Men det er jo ikke det samme" Selvfølgelig er det det samme hadde jeg lyst til å skrike til skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grine* Det er så grusomt..

Kan det ha noe med at det er overklassen der borte som driver med hundeutstillinger ? Slik at kennelklubben ikke kan gå imot pga økonomisk 'selvmord' ?

Virker iallefall som om det er mye penger, heder og ære inne i bildet...

Norsk hundeavl skal forresten debateres på samme kanal, kl 22.18

Har akkurat hørt at eier av en Cavalier med syringomyelia hadde hatt store problemer med å nå inn til NKK med problematikken. Er desverre bare noe jeg har hørt om uten at jeg vet noe mer om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...