Gå til innhold
Hundesonen.no

*Snufs* tiden går så fort


Jeampi

Recommended Posts

Letet opp noen bilder i dag for å sammeligne litt...

Og jeg ble helt våt i øyenkroken når jeg så hvor masse lille dotten har forandret seg. Hun var jo bare en liten bebis på det ene bildet. Se hvor masse hun har forandret seg på litt under 1 1/2 år...

Hvor blit tiden av?

sammenligning.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så skjønn hun er :( Så ikke sååå stor forskjell jeg da men :P hihi..

Nei det er sikkert mye lettere for meg å se siden jeg kjenner henne så godt. Men jeg hadde henne ikke når hun var valp så jeg har aldri tenk over at hun har forandra seg fra 8 mnd og oppover. derfor er det så rar og se på bilder av henne når hun var under året. for hun HAR faktisk forandra seg masse.

Hun var så utrolig valpete i fjeset,mørkere i fargen og kortere pels.

Søte babyen min Love :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå takk Love

Ps. Lazita jeg så dere i byn i dag med aiwa og ene japaneren :wink: Hadde tenkt å si hei men så forsvant dere i folkemengden :(

ja vi var i byn med dyrene, men så fikk jeg en kraftig hostekule så vi fant ut at vi fikk dra oss til bilen igjen(tåler ikke å bli varm for da begynner jeg bare å hoste, noe du sikkert merket på turen i dag)

har vis blitt forkjøla gitt(pleier ikke å bli det uten en bihulebetennelse først men har vist sluppet unna det denne gangen) har så ondt i hodet etter all hostingen i dag at jeg tror det blir tidlig seng i dag(hvis ikke en smerte stillendes funker) :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...