Gå til innhold
Hundesonen.no

Lage banner til meg med disse bildene?

Tervfrøkna

Recommended Posts

Skrevet

Trenger banner til hjemmeside, men om noen er snille kan dere få lage til bruke her inne også hehe :sint_01:

teksten på hjemmeside banner skal være Kennel Galtvort, til banner her inne Tervtotten.com

Her er bilder dere kan bruke.. Vil gjerne ha MANGE forslag :sint_01:

aIMG_9225-1.jpg

aIMG_5573.jpg

12des09131_2.jpg

8rvalper312_2.jpg

Moja9uker137_2.jpg

jungel7uker003_2.jpg

bading199_2.jpg

bading197_2.jpg

Da venter jeg spent:)

Skrevet

Størrelsen på hjemmeside-banneret hennes er 800x120 px, men jeg tipper hun skal ha til signaturen her inne..

Skrevet
Hvorfor skriver hun at hun "trenger banner til hjemmeside" da?

Hvorfor leser ikke du det som står i startinnlegget? :rolleyes:

teksten på hjemmeside banner skal være Kennel Galtvort, til banner her inne Tervtotten.com
Skrevet
Hvorfor leser ikke du det som står i startinnlegget? :rolleyes:

Det er jo du som må gjøre det vel? :icon_redface:

Trenger banner til hjemmeside, men om noen er snille kan dere få lage til bruke her inne også hehe
Skrevet
Hvorfor skriver hun at hun "trenger banner til hjemmeside" da?

Det veit jeg ikke, men så vidt jeg veit, så skal hun ikke ha noen ny banner på hjemmesiden sin.. Da i såfall er det nok mer enn bare et banner, i og med at siden hennes er laget som den er (det er jeg som har laget den hun har nå :icon_redface: )

Skrevet
Størrelsen på hjemmeside-banneret hennes er 800x120 px, men jeg tipper hun skal ha til signaturen her inne..

skal ha begge deler

Hun vil vel ha begge dele, hvis jeg ikke har misforstått helt... :icon_redface:

jepp

:)

Skrevet
Sikkert bare meg, men jeg synes ikke bildet er så fint når hunden står og peser med tunga, hvertfall ikke i et banner. :)

Tror belgere skal være slik jeg... For alle bildene jeg har sett av oppstilte belgere har tunga ute. *rope på ekspertuttalelse*

Skrevet
Du sa belgere hadde tunga ut på oppstillingsbilder...

Jepp, som i Tervueren, Groenendael, Malinois, Laekenois. Samlebetegnelse blir da belgere :)

Edit: oida, Helle hadde jo svart alt... jaja, da fikk Synnøve det dobbel og det sitter dobbelt så hardt :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...