Gå til innhold
Hundesonen.no

Stangeutstillingene 25 og 26 April


SusanneL

Recommended Posts

Det er ikke noen som kunne tenke seg å stikke bortom Cavalierringen å ta bilder vel? Ettersom jeg ikke er der selv på Leah's første voksenutstilling...

Kommer til å sitte i Tyskland å være DET nervevraket jeg. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar
Det er ikke noen som kunne tenke seg å stikke bortom Cavalierringen å ta bilder vel? Ettersom jeg ikke er der selv på Leah's første voksenutstilling...

Kommer til å sitte i Tyskland å være DET nervevraket jeg. :icon_confused:

Hehe.. jeg skal dit da:) og stille begge gutta :ahappy: Kan tenkes jeg får til noe :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke de dommerene som ble oppgitt her allikevel :icon_confused: vet ikke om jeg gidder å melde på da :ahappy:

Nei- ser det er litt endringer. Det er en av dommerne jeg ikke er sikker på om jeg gidder å melde på mine voksne for (Kee-Kee stiller jeg nok uansett for trening og sosialiseringens del).

Vi er der jo hele helgen uansett, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei- ser det er litt endringer. Det er en av dommerne jeg ikke er sikker på om jeg gidder å melde på mine voksne for (Kee-Kee stiller jeg nok uansett for trening og sosialiseringens del).

Vi er der jo hele helgen uansett, så vi får se.

Skal prøve en nyutdannet dommer på søndag, trooor jeg?? Lørdag blir det en svipptur på utstilling i Sverige :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen trenger overnatting i Stange-helgen, da først og fremst uten hund, så har jeg (mest sannsynlig) et helt hus til rådighet ca midt mellom Hamar og Brumunddal, nokså nære Olrud. For mamma og dem skal til Bergen i konfirmasjonen til niesen min.

Også eventuelt mulig å ha med en hund eller to, men helst ikke så veeeldig hissige på katter. Og ikke hissig på andre hunder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm...nei, den skjønte jeg ikke helt? c010.gif

skrifta er blå, slik den pleier å være når man kan gå inn på linken, men det kommer ikke sånn hånd, blir bare slik som når man markerer skrifta :)

hvis du kommer inn der kan du se om du finner litt om dommerene som dømmer gr. 2?? kopiere inn her eller noe?? :):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrifta er blå, slik den pleier å være når man kan gå inn på linken, men det kommer ikke sånn hånd, blir bare slik som når man markerer skrifta :)

hvis du kommer inn der kan du se om du finner litt om dommerene som dømmer gr. 2?? kopiere inn her eller noe?? :):rolleyes:

I HELE gruppe 2?

Kommer du ikke inn her: http://www.dobermannklubben.net/ndk/dokume...pm%20stange.pdf ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen trenger overnatting i Stange-helgen, da først og fremst uten hund, så har jeg (mest sannsynlig) et helt hus til rådighet ca midt mellom Hamar og Brumunddal, nokså nære Olrud. For mamma og dem skal til Bergen i konfirmasjonen til niesen min.

Også eventuelt mulig å ha med en hund eller to, men helst ikke så veeeldig hissige på katter. Og ikke hissig på andre hunder. :)

Og så var det rimelig avklart at Soppen og Miriam skal sove over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kanskje skal melde oss på, hvis jeg tør da!

Får vondt i magen bare av tanken, jo. Det virker så stort og skummelt! :)

Alle har hatt sin første gang, og det er mange der til å hjelpe deg. Jeg skal ikke til Stange, men jeg vet om mange andre, hyggelige bernerfolk som skal dit, så du kan sikkert få hjelp fra folk der. Oppdretteren din var der i hvert fall i fjor, så du kan jo eventuelt høre om hun skal dit i år og, om du vil lene deg på henne?

Synes du det virker for stort, kan du jo debutere på en rasespesial i stedet, da blir det jo bare bernerfolk. Men det blir mye bernerfolk! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo kommer inn på den siden. nederst står det mer info om dommere "klikk her" er der jeg ikke kommer inn...

Den linken du fikk over her går jo direkte til dommerannonsen, er det ikke den du er ute etter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være det samme:P ser hvem dommere som dømmer hvilken rase. men helt nederst på den siden med BLÅ skrift står det info om dommere...

hvorfor stå den linken der da?? hvis all infoen er den som står på linken din?? :D

men finner nok ut av det når vi står i ringen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Er det flere enn meg som har lagt merke til noe rart med prisen på denne utstillinge? Som har meldt på?

I PM så står det at prisen er kr 380,- pr. hund (hvilket er fullstendig sinnsykt etter min mening)

På NKK dogweb - ved påmelding - betaler man kun kr 320,-

Online påmelding er et must til denne utstillingen *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...