Gå til innhold
Hundesonen.no

Stangeutstillingene 25 og 26 April

SusanneL

Recommended Posts

Det er ikke noen som kunne tenke seg å stikke bortom Cavalierringen å ta bilder vel? Ettersom jeg ikke er der selv på Leah's første voksenutstilling...

Kommer til å sitte i Tyskland å være DET nervevraket jeg. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar
Det er ikke noen som kunne tenke seg å stikke bortom Cavalierringen å ta bilder vel? Ettersom jeg ikke er der selv på Leah's første voksenutstilling...

Kommer til å sitte i Tyskland å være DET nervevraket jeg. :icon_confused:

Hehe.. jeg skal dit da:) og stille begge gutta :ahappy: Kan tenkes jeg får til noe :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke de dommerene som ble oppgitt her allikevel :icon_confused: vet ikke om jeg gidder å melde på da :ahappy:

Nei- ser det er litt endringer. Det er en av dommerne jeg ikke er sikker på om jeg gidder å melde på mine voksne for (Kee-Kee stiller jeg nok uansett for trening og sosialiseringens del).

Vi er der jo hele helgen uansett, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei- ser det er litt endringer. Det er en av dommerne jeg ikke er sikker på om jeg gidder å melde på mine voksne for (Kee-Kee stiller jeg nok uansett for trening og sosialiseringens del).

Vi er der jo hele helgen uansett, så vi får se.

Skal prøve en nyutdannet dommer på søndag, trooor jeg?? Lørdag blir det en svipptur på utstilling i Sverige :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen trenger overnatting i Stange-helgen, da først og fremst uten hund, så har jeg (mest sannsynlig) et helt hus til rådighet ca midt mellom Hamar og Brumunddal, nokså nære Olrud. For mamma og dem skal til Bergen i konfirmasjonen til niesen min.

Også eventuelt mulig å ha med en hund eller to, men helst ikke så veeeldig hissige på katter. Og ikke hissig på andre hunder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm...nei, den skjønte jeg ikke helt? c010.gif

skrifta er blå, slik den pleier å være når man kan gå inn på linken, men det kommer ikke sånn hånd, blir bare slik som når man markerer skrifta :)

hvis du kommer inn der kan du se om du finner litt om dommerene som dømmer gr. 2?? kopiere inn her eller noe?? :):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrifta er blå, slik den pleier å være når man kan gå inn på linken, men det kommer ikke sånn hånd, blir bare slik som når man markerer skrifta :)

hvis du kommer inn der kan du se om du finner litt om dommerene som dømmer gr. 2?? kopiere inn her eller noe?? :):rolleyes:

I HELE gruppe 2?

Kommer du ikke inn her: http://www.dobermannklubben.net/ndk/dokume...pm%20stange.pdf ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen trenger overnatting i Stange-helgen, da først og fremst uten hund, så har jeg (mest sannsynlig) et helt hus til rådighet ca midt mellom Hamar og Brumunddal, nokså nære Olrud. For mamma og dem skal til Bergen i konfirmasjonen til niesen min.

Også eventuelt mulig å ha med en hund eller to, men helst ikke så veeeldig hissige på katter. Og ikke hissig på andre hunder. :)

Og så var det rimelig avklart at Soppen og Miriam skal sove over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kanskje skal melde oss på, hvis jeg tør da!

Får vondt i magen bare av tanken, jo. Det virker så stort og skummelt! :)

Alle har hatt sin første gang, og det er mange der til å hjelpe deg. Jeg skal ikke til Stange, men jeg vet om mange andre, hyggelige bernerfolk som skal dit, så du kan sikkert få hjelp fra folk der. Oppdretteren din var der i hvert fall i fjor, så du kan jo eventuelt høre om hun skal dit i år og, om du vil lene deg på henne?

Synes du det virker for stort, kan du jo debutere på en rasespesial i stedet, da blir det jo bare bernerfolk. Men det blir mye bernerfolk! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo kommer inn på den siden. nederst står det mer info om dommere "klikk her" er der jeg ikke kommer inn...

Den linken du fikk over her går jo direkte til dommerannonsen, er det ikke den du er ute etter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være det samme:P ser hvem dommere som dømmer hvilken rase. men helt nederst på den siden med BLÅ skrift står det info om dommere...

hvorfor stå den linken der da?? hvis all infoen er den som står på linken din?? :D

men finner nok ut av det når vi står i ringen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Er det flere enn meg som har lagt merke til noe rart med prisen på denne utstillinge? Som har meldt på?

I PM så står det at prisen er kr 380,- pr. hund (hvilket er fullstendig sinnsykt etter min mening)

På NKK dogweb - ved påmelding - betaler man kun kr 320,-

Online påmelding er et must til denne utstillingen *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...