Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter på valp


eple

Recommended Posts

Det er nesten så jeg ikke tør skrive at vi skal få valp i frykt av at noe skal skje som vil ødelegge planene våre. Jeg får la det stå til, og håpe at denne tråden ikke vil bringe ulykke over valpekjøpet vårt :rolleyes: Jeg skal til fly til Finland i slutten av mars/begynnelsen av april for å hente en tispevalp etter Sandcastle's Oliwer Hardy og Timonan Sapphire Sallie :D Valpene ble to uker i går, og jeg gleder meg noe helt forferdelig! Kullet består av to hanner og seks tisper. Ultralyden hadde vist fire valper, så egentlig så det ikke ut til å være nok valper til at vi kunne få en tispevalp. Men tispen overrasket stort og ut kom ikke mindre enn åtte valper, til vår store lykke :D Oppdretter skal velge valp til alle kjøperne når de er fem uker, for å finne ut hvilken valp som passer til hvem, så jeg vet ikke hvilken tispe som blir vår enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, så ikke at det var et spørsmål der. Jeg har lyst til å gå kurs i agility og lydighet, også prøve oss litt på spor for oss selv. Har lyst å prøve litt forskjellig, kanskje vi prøver litt rundering også, men det blir i såfall på sikt og om jeg tror hunden vil like/klare det. Er ikke en utpreget runderingsrase. Har ikke ambisjoner om noen konkurranser foreløpig :) Vi skal stille også, mest på utstillinger i nærheten og helst om noen andre vil være handler tror jeg..

Aller først må jeg få litt smaken på hva det innebærer å være hundeeier og forhåpenltigvis klarer jeg å gjøre en god jobb med sosialisering og hverdagslydighet :whistle: Så får vi se.

Foreldre: http://smooth-collie-database.freehostia.c...tter.php?id=178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valp!

Her skal det ikke hentes før i slutten av April :P leeeenge! :)

Er dèt liksom lenge?! :) Valpen min blir født i april den! :P

Litt OT .. shame on me..

- Gratulerer med den supre avgjørelsen at du skal få valp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...