Gå til innhold
Hundesonen.no

Laster treigt fremdeles


Recommended Posts

Jepp, nå går det like treigt "som vanlig". :icon_confused:

Mulig dette er et utrolig upopulært forslag, men jeg merket i alle fall forbedring rett etter at "akkurat nå"-tråden var stengt og det ble opprettet en ny. Hva om man ganske enkelt lager en ny tråd for hver dag? "Hva gjør du akkurat nå" og i undertittelen har man dagens dato. Tråden stenges etter et døgn (ca), og det opprettes en ny. Det å opprette ny kan jo vanlige brukere gjøre, og så kan man rapportere den tråden man vil stenge til en moderator. På den måten slipper moderatorene å gjøre "hele jobben" og å følge med så nøye. Jo, man får mange, mange tråder, men så vidt jeg har skjønt er det bedre med flere kortere tråder enn en sykt lang en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller det er lurere å få folk til å legge inn mindre bilder, slik som i "gamle" dager... Vet det er noen som er totalt allergiske mot å forminske bits på bildene, men da får de heller la være å legge ut. Personlig går det i ett greit tempo her hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå-tråden hadde jo vært rimelig lang en god stund før disse problemene dukket opp, så jeg tviler sterkt på at det er den tråden som er problemet.

Bilder kanskje, som Margrete nevnte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå går det like treigt "som vanlig". :icon_confused:

Mulig dette er et utrolig upopulært forslag, men jeg merket i alle fall forbedring rett etter at "akkurat nå"-tråden var stengt og det ble opprettet en ny. Hva om man ganske enkelt lager en ny tråd for hver dag? "Hva gjør du akkurat nå" og i undertittelen har man dagens dato. Tråden stenges etter et døgn (ca), og det opprettes en ny. Det å opprette ny kan jo vanlige brukere gjøre, og så kan man rapportere den tråden man vil stenge til en moderator. På den måten slipper moderatorene å gjøre "hele jobben" og å følge med så nøye. Jo, man får mange, mange tråder, men så vidt jeg har skjønt er det bedre med flere kortere tråder enn en sykt lang en?

Jeg kan igrunnen ikke se at en ny tråd hver dag skulle være bedre enn at folk skriver i en tråd? Belastningen på forumet bør jo være det samme. Dvs, frem til man har en tråd av en sinnsyk mengde som den gamle tråden var.

Dessuten, da mister tråden sin sjarme etter min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...