Gå til innhold
Hundesonen.no

Laster treigt fremdeles


Recommended Posts

Siden den forrige tråden ble stengt, må jeg vel lage en ny.. Lurer på hva status ang "treg lasting" er? Syns det går treigt fremdeles jeg - flere som fremdeles syns det, eller holder dere på å bli vant til det? Blir det gjort noe med det eller? :huh: Hadde vært fint med en tilbakemelding fra "sjefene" om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester tiden med vanlig svar. Jøss, nå var den jo kjapp! ;) 1,63 sekund med vanlig svar, og 2,2sek med hurtigsvar. Men det varierer noe helt enormt, nesten sånn at man skulle sittet med stoppeklokke hver gang man skrev et svar. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Mulige løsninger (selv om jeg ikke er moderator)

- Stor trafikk på serveren

- Service på serveren

- Problemer med linjene til/fra serveren (som jeg nå har funnet ut er i Helsinki i Finland, drives av firmaet ServeTheWorld AS

i Oslo)

- Andre sider på serveren er under angrep (spam/hacking osv)

- Oppgradering av script

- Oppgradering av database-program

Dette er bare noen av de forskjellige tingene som kan gjøre serveren treg. Finnes mye annet som kan forårsake treghet også. Og ikke alle disse er noe som Espen eller moderatorer kan gjøre noe med.

Håper at dette hjelper moderatorene våre samt Espen ( ;) for jobben som moderatorene og Espen gjør her for oss hundegale :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Dratini
Ja ... noen som har merket noen endring?

Endring i hastigheten er merkbar her :ahappy: Var det "akkurat nå"-tråden som gjorde det meste tregt inne her? Den var jo rimelig heftig og masse bilder som ble quotet gang på gang (sånt tar ressurser :) )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkbart bedre, men noen ganger er det fremdeles litt treigt. Men absolutt en klar forbedring generelt! Var ikke inne så mye i går kveld, så da fikk jeg ikke sjekket så grundig, men dette lover i alle fall bra! :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...