Emilie Skrevet 2. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2009 Flotte bilder av flotte hunder! Å ingen snø? Ikke misunnelig nei :closedeyes: Takk Hehe, ikke noe særlig med snø her nå nei, sånn som kommer og går her på vestlandet. Venus er vakker! Takk, jeg vet Fineste Venus Det var noen flotte jenter på de siste bildene også Ja, ikke sant? Likte den mallen og border collien spesielt godt :closedeyes: Så fin hund Og det er jo sommer hos dere jo Her er det 1 m snø.. Jo, takk for det, men sommer er det ikke. Dagen etter bildene ble tatt var det snøvær her igjen. Så pen hun er! Fine jentene Tusen takk :happy: Siter
Jackie_ Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Skrevet 2. Mars 2009 Jeg slutter meg til resten; så nydelig! Og virkelig flink fotograf Siter
belgerne Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Skrevet 2. Mars 2009 Fine, snille, flinke Venusen det (Forøvrig ikke så aller værst de to andre heller hehe ) Fantastisk kjekke hunder alle tre ! Siter
Wulfi Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Skrevet 3. Mars 2009 Kjempefine bilder! Hun er så fin atte! Siter
Krissien Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Nydelige, søte Venus jenten.. Savner hun kjempe masse.. Må komme hjem snart. Er jo nydelige Tassa og Exstra også.. Siter
Emilie Skrevet 8. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Jeg slutter meg til resten; så nydelig! Og virkelig flink fotograf Fine, snille, flinke Venusen det (Forøvrig ikke så aller værst de to andre heller hehe ) Fantastisk kjekke hunder alle tre ! Kjempefine bilder! Hun er så fin atte! Tusen takk, alle sammen Nydelige, søte Venus jenten.. Savner hun kjempe masse.. Må komme hjem snart. Er jo nydelige Tassa og Exstra også.. Kommer en tur til Bergen om ikke så lenge, skal komme på besøk med prinsessen jeg :happy: Siter
Emilie Skrevet 31. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2009 Hyttetur til Hardanger: I bilen på vei til Herand På plass i hundesengen i Krovika (nødrøytet og lekker) -På tide med et bad folkens? Fikk viljen sin ja... Herpe vannapporten -Skulle også hatt en sånn en finfin vannapport! Riste bustebarten sin Tar seg alltid godt ut, også når man er klissvåt Kjøpte en souvenir i Hardanger Fotomodellen - alltid klar for nye oppdrag -Kom igjen, kaste den vannapporten da! Flere som kunne tenke seg en vannapport, bare uten å bli våt på beina Siter
Emilie Skrevet 26. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2012 Herregud, det er jo tre ÅR siden jeg postet noe nytt i tråden til bikkjeliten! Tenker jeg kan veie opp med en liten video, denne gangen. Så får det bli bilder når det slutter å være så mørkt og dunkelt ute Livsnyteren: 1 Siter
Emilie Skrevet 26. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2012 Vakre Venus Takk - og enig Siter
Emilie Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Min lille øyensten har rukket å bli ni år. Gratulerer med dagen, Venus! Åtte uker gammel. Ni år, og still going strong. 5 Siter
Mollymor Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Gratulerer med dagen til Venus. Så flott hun er! Nå fikk jeg et flashback til 20 år siden da jeg hadde min egen Schæfer. De er flotte! 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Gratulerer med dagen Venus! Hun er bra fin! 1 Siter
Stine Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Gratulerer med dagen! Nydelig er hun 1 Siter
Shlush Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Gratulerer med dagen til boffen Kjempepen! 1 Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Awwww fine Venus, gratulerer med dagen, Aggi hilser og mumler noe småhøytidelig om at det ligger i linjene.. Siter
SoppenCamilla Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Gratulerer med dagen, vakreste! 1 Siter
Rottis jentå Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Gratulerer såååå mye til Venus 1 Siter
Emilie Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Gratulerer med dagen til Venys. Så flott hun er! Nå fikk jeg et flashback til 20 år siden da jeg hadde min egen Schæfer. De er flotte! Tusen takk Gratulerer med dagen Venus! Hun er bra fin! Takktakk Gratulerer med dagen! Nydelig er hun Tusen takk! Gratulerer med dagen til boffen Kjempepen! Takk, og jeg er så enig Awwww fine Venus, gratulerer med dagen, Aggi hilser og mumler noe småhøytidelig om at det ligger i linjene.. Takk, i linjene ja, hun er jo tanten hans Gratulerer med dagen, Venus! Tusen takk! Gratulerer med dagen, vakreste! Takk Gratulerer såååå mye til Venus Takktakk! Siter
Recommended Posts