Emilie Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Nå er det, igjen, bare en hund under mitt tak, schäferhunden Venus - Welinchas Gina. Hun er en sær frøken som i juni begynte på sitt sjette år. For tiden trener vi og konkurrerer i lydighet, og så blir det litt bruks på siden, da helst spor. Her kommer det litt bilder av frøken Frekk i hennes helt egne tråd: Siter
Tuskelusken Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Så nydelig! Jeg har alltid likt den rasen på grunn av utseende! Og de har nok flott gemytt også, de fleste. Siter
Rottis jentå Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Venosen!! Nabo vovven vår dette Kjekke frøken. Fin ekstra mor for Nokas også hehe. Siter
Peers Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Utrolig bra bilder! Og kjempefin hund selvfølgelig Siter
Guest LeenaM Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Fine bilder og søt hund! Siter
Toril Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Jeg har også hatt hund fra Welincha. Verdens aller fineste schafer Du har også en flott utgave av en herlig rase. Siter
Wulfi Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Hun er en av de få Schäferne jeg virkelig liker! Siter
Emilie Skrevet 11. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Så nydelig! Jeg har alltid likt den rasen på grunn av utseende! Og de har nok flott gemytt også, de fleste. Takk! Om gemyttet er flott på denne kommer litt an på øyet som ser i hvert fall Neida, Venusen er en snill liten schäfer hun. Venosen! Nabo vovven vår dette Kjekke frøken. Fin ekstra mor for Nokas også hehe. Strenge tante Venus stiller alltid opp må vite, man kan ikke overlate alt til tilfeldighetene når man har med sånne små bøllefrø og gjøre. Utrolig bra bilder! Og kjempefin hund selvfølgelig Takk for det :happy: Fine bilder og søt hund! Takk :happy: Jeg har også hatt hund fra Welincha. Verdens aller fineste schafer Du har også en flott utgave av en herlig rase. Ja, hun er pen og se på, hehe. Hun er en av de få Schäferne jeg virkelig liker! Som man reder ligger man, eller noe sånt, ikke sant :closedeyes: ? Siter
Emilie Skrevet 11. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Fiiineste Venus det! Takk, kommer på besøk til Stavanger hvis hun får lov, så kan hun poserer litt Åh, flotte damen! Takk :happy: Fiiineste Venusen til tante Bare gi beskjed hvis tante vil ha besøk :happy: Siter
Mirai Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Haha, må flire litt av det nederste bildet Siter
Carina Skrevet 12. Februar 2009 Rapporter Skrevet 12. Februar 2009 Takk, kommer på besøk til Stavanger hvis hun får lov, så kan hun poserer litt Dere er hjertelig velkomne så snart Kira har reist! Siter
Blondiemamma Skrevet 12. Februar 2009 Rapporter Skrevet 12. Februar 2009 Flott hund Welincha holder til i nabobygda her, så her er det mye Welincha hunder rundt omkring Siter
Margrete Skrevet 12. Februar 2009 Rapporter Skrevet 12. Februar 2009 Nydlige schæferdamen! Måtte flire av Extra (?) sitt tryne "HÆ skjera?" Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. Februar 2009 Rapporter Skrevet 12. Februar 2009 Åhh kjempefin! Schæfere er så flotte hunder! Fine bilder! Siter
Emilie Skrevet 12. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2009 Haha, må flire litt av det nederste bildet Måtte jo ha med et sånt ett Vet ikke hvor mange sånne jeg har av henne, blir ikke Venus uten et snutebilde. Dere er hjertelig velkomne så snart Kira har reist! Ja, hadde vært kjekt...Må bare vente til løpetiden er vel overstått. Flott hund Welincha holder til i nabobygda her, så her er det mye Welincha hunder rundt omkring Takk :happy: Hun var virkelig fin! Takk for det :happy: Nydlige schæferdamen! Måtte flire av Extra (?) sitt tryne "HÆ skjera?" Takk! Det er Extra ja, de to er som Knoll og Tott hver gang noen tar frem et kamera Åhh kjempefin! Schæfere er så flotte hunder! Fine bilder! Takk :happy: Siter
helenehelgesen Skrevet 12. Februar 2009 Rapporter Skrevet 12. Februar 2009 Det må være den peneste schæferen jeg har sett.. Nydelig... Siter
Emilie Skrevet 1. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2009 Det må være den peneste schæferen jeg har sett.. Nydelig... Tusen takk! Vi har vært og trent litt lp denne uken, og Marthe har vært så snill og knipset noen bilder av oss: Og så ble det litt portrettbilder etterpå av jentene: Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Skrevet 2. Mars 2009 Flotte bilder av flotte hunder! Å ingen snø? Ikke misunnelig nei :closedeyes: Siter
Marthe Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Skrevet 2. Mars 2009 Fineste Venus Det var noen flotte jenter på de siste bildene også Siter
Papillon Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Skrevet 2. Mars 2009 Så fin hund Og det er jo sommer hos dere jo Her er det 1 m snø.. Siter
Recommended Posts