starlight Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Jeg er hekta på sangtekster med fine/betydningsfulle setninger/sitat i, og bruker ofte slike f.eks for å illustrere hvordan jeg føler meg /har det osv. Tenkte vi kunne ha en tråd hvor man siterer en del av en sangtekst som beskriver hvordan du har det akkurat nå Dagens sitat for meg må være; "Wrong way on a one-way track, seems like I should be getting somewhere, somehow I'm neither here nor there". Hentet fra Soul Asylum med Runaway Train.
Gjest Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 I sit and I wait And I stare Still wishing for a divine intervention To lift me from my chair Dave Gahan - Saw Something.
MetteOgBeatrix Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 You might be a big fish In a little pond Doesn't mean you've won 'Cause along may come A bigger one Coldplay - Lost
tuppetroll Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Stop and stare, I think I'm moving, but I go nowhere... "Stop and Stare" - One Republic
Ricco Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Noen ganger er det all right, noen ganger er det all right, noen ganger er det helt all right, in the morning. Odd Børretzen & Lars Martin Myhre.
Betty Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "I'm ready to face it, I'll take my chances" Fly with the black swan - Sonata Arctica
Aina&Kaizer Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "Everytime you choose to turn away, is it worth the price you pay? Is there someone who will wait for you?" Dream Theater - These Walls
Pion Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Du kænn tru je skreik - den fordømte bikkja satte tenna i buksa mi Vazelina Bilopphøggers
Symra&Pippin Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Han (egentlig jeg da) kjøre EEEEESÆKS den strakaste vein .... (Skal hjem snart).
JailyTina Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 How can I be lost? In remembrance I relive And how can I blame you When it's me I can't forgive? Metallica - The unforgiven III
Ingvild Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "And everybody wants a hand But I'm too busy holding up the world To carry on" Travis - More than us
C.J Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "I just want to feel you in my arms Share a little of that Human Touch Feel a little of that Human Touch" Human Touch - Bruce Springsteen
Huldra Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "Baby, I've been here before I've seen this room and I've walked this floor You know, I used to live alone before I knew ya And I've seen your flag on the marble arch, and love is not a victory march; it's a cold and it's a broken hallelujah.. Hallelujah...." Hallelujah - Jeff Buckley (Leonard Cohen)
Kristiin Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "We do it, like they do it on desovery canel"
Huldra Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "We do it, like they do it on desovery canel" *lukker ører og øyne og vil IKKE høre hva du driver med!*
Kristiin Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 haha, snakk om og følge med du! jeg fikk liksom bare med meg "Dagens sitat fra sangtekster" før jeg posta. heh, DEN sangen fikk jeg høre idag og den har klistra seg oppi hodet mitt, men heh, kan ikke si jeg føler deg helt slik altså *Husk og leste heele innlegget før du poster :closedeyes: *
helenehelgesen Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Big trouble losing control. Primary resistance at a critical low. on the double gotta get a hold. Point of no return one second to go. No response on any level, Red-alert this vessel's under seige. Total overload all systems down they've got control. There's no way out. We are surrounded. Give in, give in and relish every minute of it. (Imogen Heap - The walk)
Guest 2ne Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Stuck in a moment med U2.. I dag og..
Aya Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "It's no more mystery It is finally clear to me You're the home my heart searched for so long And it is you I have loved all along"
Huldra Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "There is no pain, you are receding A distant ships smoke on the horizon You are only coming through in waves Your lips move, but I cant hear what you're saying When I was a child I caught a fleeting glimpse, Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I cannot put my finger on it now The child is grown, the dream is gone I have become comfortably numb.." Comfortably Numb - Pink Floyd
starlight Skrevet 10. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 "For æ vil ligg i senga di i natt, du vet at æ treng dæ, pass på mæ i natt.." Sie Gubba - Senga di
Gjest Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 In the city is it true, if you don't, you act like you do? Feast of fools, I can't wait, give 'em a taste of my misfit love. Queens of the Stone Age.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar