Gå til innhold
Hundesonen.no

Handlerantrekk


HHC

Recommended Posts

Ja, vi har jo tidligere hatt en del diskusjoner om antrekk under presentasjon av hund her. Men tenkte vi kunne poste litt hva vi stiller i, hva vi liker å stille i, hva vi har stilt i som vi kanskje ikke er like stolte av i dag ovs :D

Jeg kan begynne:

Ukl734_01-1.gif

En av mine første utstillinger. Fotballdrakt og jeans, ikke akkurat mye å snakke høyt om. Bildet kom jeg pinlig nok over i et utstilligsgalleri hos en svensk oppdretter i fjor eller noe, ups :P:D

amigo1.jpg

Denn stilte jeg masse i en periode, min første dress. Minner om en pysjamas, haha. Stilte blandt annet Jaktlykkes Amigo i den (bildet).

BIS-Orchide-1.jpg

Perioden jeg begynte litt mer seriøst var det mye blazer og jeans.

Vkl5004.jpg

Og noen uheldige øyeblikk med skoa :)

kongsvinger7.jpg

Denne dressen er jeg veldig glad i, men den er forferdelig trang over skuldrene/armene. Lite praktisk.

heirofias_orchide_porsgrunn-1.jpg

Stilte i den en gang før jeg var for feit til å komme inn i den <_< Litt hvit etter min smak, liker bedre den jeg har nå med svake striper.

Norskvinnerutstilling-415.jpg

En av få ganger jeg har stilt i andre skjørt enn store hvite.

3-5.jpg

Også en favoritt, desverre litt mørk til min rase på innendørs uts.

aris-bjerke-1.jpg

Dagen i forveien regnet det så mye at buksa ble byttet ut med et skjørt som matcha gummistøvlene (dere vet det året det var litt vått på bjerke...) Da tok fotografen på jaktutstillinga bilde av meg fordi jeg passa så dårlig inn :P

EDIT; Noen feil bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kjempelenge siden jeg stilte hund, men sist jeg stilte var det i svart dress - alt for mørk til å bruke ute! Ellers bruker jeg å stille i presentable, dagligdagse klær, gjerne noe brunt eller dongeri nedentil og noe diskre oventil.

Ble litt mørkt inne på Hamar med svart dress og svart hund.. *kremt* Jeg husker buksa var så stor og fæl.. Den datt ned hele tiden. Hurra for ræva i været og saggebukse.

Hamar2006%20109_renamed_9834.jpg

Hamar2006%20099.jpg

Hamar2006%20105_renamed_31476.jpg

Ellers går det som sagt i vanlige klær. Brukte denne brune buksa en del ganger, men siden jeg nå får fnatt av den buksa der, den er umoderne må skjønne, kommer det til å bli mye dongeri framover gitt. Mulig jeg investerer i en grå dress om det blir ny valp som skal stilles en del. En helt ordinær grå dress med "kvinnelig" snitt er nok en fin ting å ha om man skal stille svarting.

Tidene forandrer seg... hehe. Men fargen på buksa skjulte i alle fall ikke svartfargen til dyret.

MariaChessea2r.jpg

EDIT: Maria er flink til å stille hund.. Haha. vanlige klær, men en usedvanlig og merkelig stil på handlingen.

foto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK Bjerke 08:

JKK.jpg

Ser voldsomt sur ut der jeg står i motlys...! Helt ok antrekk synes jeg, den toppen er ikke så bra kanskje, men den er ikke så varm!

Puddelklubben 07:

IMG_1952.jpg

Her gikk jeg egentlig LP og er IKKE kledd for utstilling! uff... også blåste det så mye og alt var helt kaos! Se hvordan jeg holder båndet da...! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. har noen bilder av de dressene jeg bruker mest..

dollebo.jpg

Denne stiller jeg ikke i så ofte, skjørtet er veldig kort så må ha thigts under..

arielle.jpg

Samme som under men her med skjørt..

jegstillerosken.JPG

Samme som over men med bukse..

kongsvinger.jpg

Er veldig glad i denne jakka, pleier også å slå til med svart dressjakke til samme skjørt :)

Kristine%20jh.JPG

Svart dress har jeg alltid hatt en eller flere av pga. egen hund er lys..

I tillegg har jeg egne sko til handlingen, må jo ha noe pent som er godt å gå i,

har to-tre svarte par og to hvite par..

Apropos, må snart på dresshopping jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...