Gå til innhold
Hundesonen.no

Foring

Ka

Recommended Posts

Skrevet

Hvor mye penger bruker dere på for per måned?

Hvor mye spiser hundene deres i løpet av en måned?

Hvilket merke bruker dere, og hvorfor?

Fint om dere skriver alder og rase på hunden, så det blir mulig å sammenligne.

Skrevet

Vi bruker ca. 30 kroner i uka på mat til Chessea. Det er utrolig rimelig. Vi forer på Norwegian Polar, en frossentfor som kun inneholder naturlige ingredienser. Det er ikke tørrfor lettere sagt. Chessea elsker det :P

Chessea er nå snart 4 mnd. og er av rasen Portugisisk vannhund. I voksen alder regner jeg med NP vil koste ca. 60 kroner i uka.

Skrevet

vi bruker ca en sekk pr. mnd. Forer med Royal Canin nå, men skal over på Happy Dog igjen. Pris pr. mnd: ca 500 kr.

Goshi er nesten 2 år.

Skrevet

Vi bruker ca 360kr på rundt en mnd,, og Buster får rundt 1/2kg om dagen. Så det blir vel rundt 15kg i mnd. Vi bruker Troll Sport. Han er 3 år.

Skrevet
jeg bruker ca 169 kr eller noe sånt hver 3 mnd på hver hund!

Jeg har 2 Chihuahuaer:)

kjøper 5 kilos sekker som varer ca 3 mnd:)

hehe, du er heldig! på 3 mnd har jeg brukt minst 40 kg for... og no blir det meir når chani kommer... :P

Skrevet

Har en irsk ulvehund på 7 mnd. Hun spiser 15 kg Royal Canin i måneden, det koster ca 500,- men på grunn av lite lyst på maten vurderer jeg å bytte til noe annet.

Skrevet
Har en irsk ulvehund på 7 mnd. Hun spiser 15 kg Royal Canin i måneden' date=' det koster ca 500,- men på grunn av lite lyst på maten vurderer jeg å bytte til noe annet.[/quote']

Du vil ikke ha litt "is i magen" og prøve litt til da? Det kan jo være hun nermer seg løpetid...

Skrevet

Jo, jeg kan sikkert prøve med en sekk til. For Royal Canin gikk jo ned som reneste biffen før! Og hun har kommet i puberteten, så.. Slitsom periode dette her altså!

Skrevet

Her går det vel ned en 8kg i mnd ca. er ikke helt sikker. forer med royal. ca 300 for en sekk, kanskje litt over det. har kjøpt 15kg nå så husker ikke, men er 539 for en 15kg sekk. han er 4mnd snart.

Skrevet

her i huset går det ca 1 sekk på 8kg med royla canin mini på 1 mnd(koster ca 350,-) på 3 japanere, mens Aiwa har vell sin 15kg sekk med royal canin light i ca 2 mndr(koster rundt 500,-)

Skrevet

ja det er slitsomt. Men ganske normalt at de misser litt matlysten... men har enda ikke hørt en som har sultet i hel ...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...