Mirai Skrevet 30. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Han mente at om hun spydde mer blod så MÅ vi operere? Har hatt noen dårlige timer med søvn hvor jeg har våknet med gru og trodd at hun har kastet opp. Hun har fått Zoolac nå og bittelitt mat, jeg håper det holder seg nede mens jeg er på sykehuset. Marius blir her hjemme med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Vi fikk med noe diettfòr og skal gi henne bittelitt samt Zoolac, og så bare krysse alt av fingre, bein, armer og tær vi har for at hun ikke spyr mer blod. Gjør hun det så må vi operere og det blir sabla dyrt for oss som allerede er i minus. Jeg prøver å finne mulige løsninger på pengekabalen men i øyeblikket ser det mørkt ut. Da opp lån på depositumet på leiligheten er en mulighet. Har du ikke forsikring ? For den vil jo dekke noe av utgiftene vil jeg tro ? Krysser fingrene for at hun blir bedre veldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Ånei det var ikke den oppdateringen vi ventet på... Krysser fingrene fremdeles og sender bli frisk vibber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Han mente at om hun spydde mer blod så MÅ vi operere? Har hatt noen dårlige timer med søvn hvor jeg har våknet med gru og trodd at hun har kastet opp. Hun har fått Zoolac nå og bittelitt mat, jeg håper det holder seg nede mens jeg er på sykehuset. Marius blir her hjemme med henne. *kirurger, vettu, må skjære for alt* Fra spøk til alvor: Gubben kastet opp blod for to år siden, litt levrede klumper og noe ferskt. Vi røntget også med kontrast, og alt så fint ut. Han fikk så litt gammelt blod i avføring, og vet ville operere. Jeg ba om second opinion fra en annen vet, og han var mer opptatt av fôr, stressnivå osv. Han foreslo magekatarr/magesår, og tok gastroskopi (?) og biopsi av magesekk. Diagnosen var magesår, Gubben fikk antibiotika og vi måtte stoppe passeringstreningen. Hans magesår kom av stress (ikke bakterie) i forbindelse med andre hunder, og han viste ikke stresset utad til meg, det tæret istedenfor innvendig på ham. Etter to ukers unngåelse av alle hunder og antibiotikaen var han fin igjen. Nå er jeg ennå mer obs på signaler fra ham i møtesituasjoner, og snur heller/hopper inn i skogen enn å "presse" han til å passere en hund han er skeptisk til. Det er noen treninger man bare må gi opp for hundens helbred.. Jeg ville iallefall sjekket dette før en operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Forsikringen dekker det aller meste, og blir det operasjon innen to mnd blir forsikringen samlet. *God klem* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 masse god bedring til Siri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Okei.. hmm.. er litt usikker på hva jeg skal gjøre mtp. om jeg skal ta kontakt med noen andre og undersøke andre ting osv nå. Hun har ikke kastet opp noe mer nå da. Logret og var glad da jeg kom hjem, ligger og slapper av nå. Fikk to tørrforkuler av det foret vi kjøpte og de ville hun gjerne ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Uff! God bedring, Siri! *Krysser armer, fingrer, ben og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 God bedring, vi krysser fingre og labber for at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Huff da ! Bra at ikke Mona har fått det samme da, men stakkars Siri vovven Lykke til. Det går nok bra ! Vi får nå håpe det i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Håper alt ordner seg og at Siri blir frisk som en fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Så mye som har skjedd her siden sist jeg leste. Vi krysser alt som er for at hun blir bra så fort som mulig, og at det ikke kommer mere blod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fly Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Ene tispen min spiste en giftkremle (vet at det ikke er tid for sopp nå) og hun fikk magesår i løpet av fire timer. Etter en uke på intravenøst ble hun bra. Så det kan tenkes at valpen din har spist noe som har irritert magesekken, det behøver ikke bestandig å være skarpe gjenstander. Uansett så ønsker jeg dere lykke til og krysser alt vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Så utrolig kjipt... Krysser fingrene på at det ikke er noe, men de er litt sleazy de bikkjene her. Jeg husker jo bare tilbake på Påsandyret som ikke viste noen tegn på over seks måneder, inntil han bare ble en direkte motpol av seg selv, og måtte under kniven for å fjerne masse plast og over en halv meter med tynntarm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Fy så ekkelt! Håper det er bedre med henne nå. *sende masse god bedringvibber til Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Hun har fremdeles ikke kastet opp noe mer, så jeg krysser fingrene enda litt mer. Det blir hvertfall ingen operasjon med det første når hun er som nå. Allmenntilstanden virker også bedre, litt piggere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tervfrøkna Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Krysser fingrene å håper det går bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Hun har fremdeles ikke kastet opp noe mer, så jeg krysser fingrene enda litt mer. Det blir hvertfall ingen operasjon med det første når hun er som nå. Allmenntilstanden virker også bedre, litt piggere. Det var godt å høre God bedring til Siri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Ja, det ser hvertfall ut til å bedre seg. Tør allikevel ikke håpe på det aller aller beste sånn med en gang, men. Tror hun har fått matlyst igjen, for hun går og støvsuger gulvet etter kuler etter at jeg rydda vekk skålene. Skal få litt mer våtfòr senere etter vi har vært ute og basjet litt mer tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Uffe, dette var liksom litt FOR spennende, og ikke på den gode måten! Ønsker Siri riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Ble skikkelig bekymra her i natt, så det er godt å høre at det går bedre med Siri! Fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Ble bare mer og mer nervøs desto mer jeg leste av denne tråden. Så bra hun er bedre nå, og vi krysser fingre og poter for at hun er oppe og leker/løper igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Så fint at det går bedre.Har ikke fått lest her før nå og var veldig spent. Fortsatt tvi tvi,alt er krysset her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Magesår var det første som slo meg også. Jeg ville fått gjort en skop-undersøkelse av magesekken enten hun blir fin igjen eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ross Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 hvordan går det med hun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar