Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil noen ha banner?

civga

Recommended Posts

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

mange flotte bannere:)

lysst til å lage et til meg også??

størrelse: signatur

tekst: laika

bilder:

2vww6z6.jpg

2ly2avq.jpg

2urqy3o.jpg

akykjo.jpg

97mvib.jpg

6hkf1f.jpg

(har fått et par, men hadde vært fint med litt fler :flowers:)

Skrevet

HelleH: Bare si ifra om det skal være flere:) Men det var så vanskelig å lage av så små bilder..

Og hvis du vil ha fler så legg også gjerne flere bilder: D

Skybertine: Her har du dine:)

Kaizer5.jpg

Kaizer2.jpg

Kaizer3.jpg

Kaizer4.jpg

Cavalita: Her kommer signaturene, de store kommer senere;)

OscarTequilaogLeah1.jpg

OscarTequilaogLeah2.jpg

OscarTequilaogLeah3.jpg

Skrevet

Du har ikke lyst til og lage en til meg? :P

liten2.jpg

liten3.jpg

Bikkja heter Gulla, og er en Dverg schnauzer. Gjerne en litt vårlig banner :lol:

Skrevet

Cavalita: Hvilken farge® skal den 700x300 banneren ha? Skal du bruke på hjemmeside sånn at jeg vet fargen ?:)

Skrevet
HelleH: Bare si ifra om det skal være flere:) Men det var så vanskelig å lage av så små bilder..

Og hvis du vil ha fler så legg også gjerne flere bilder: D

Skybertine: Her har du dine:)

Kaizer5.jpg

Kaizer2.jpg

Kaizer3.jpg

Kaizer4.jpg

Cavalita: Her kommer signaturene, de store kommer senere;)

OscarTequilaogLeah1.jpg

OscarTequilaogLeah2.jpg

OscarTequilaogLeah3.jpg

Tusen takk :hug:

Skrevet

jeg ville gjerne hatt ny topp banner til hjemmesiden min jeg.

Kan få lov å leke deg med farger til og med :icon_clapping:

Så lenge det står i stil til grunnfargen :whistle:

www.solreven.com

bilder ligger på hjemmesiden også :hyper:

Skrevet
Prinsessaarveprinsen1.jpg

Prinsessaarveprinsen2.jpg

Prinsessaarveprinsen3.jpg

Prinsessaarveprinsen.jpg

Så fine. :icon_clapping: det nederste smelta jeg helt for. Så får vi se om jeg fikser å endre.... :whistle: Tusen takk!

Skrevet

Her kommer det to bilder, håper de er lettere og redigere ! :icon_clapping:

IMG_6674.jpg

Jeg synes dette er veldig fint :whistle: Og det er lyst og sommeraktig også :hyper: ;

pen.jpg

Skrevet

Har ikke lyst å lage til meg og? :blink:

300x60, altså vanlig banner str.

Helst ikke så skarpe farger, men ellers fritt^^

Kanskje prøvd å få alle hundene med på 1 banner, og bare Nessie på noen andre om du gidder å lage flere?

Skal i hvertfall stå: Nessie & Co på banneret.

Her er noen bilder, håper du kan bruke de^^

Alle hundene:

hundan1.jpg

nessieirjanansen1.jpg

Nessie:

nessie1-1.jpg

nessie3-1.jpg

nessie4-1.jpg

DSC_0045-Kopicopy.jpg

nessie4.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
    • Hvor har du det fra??? Mage hunder blir feilaktig kalt for kattedrepere, uten at det er noe hold i det. Ja, hundene våre, uansett rase, har jaktinstinkt i større eller mindre grad, men at ambull er så mye verre enn mange andre hunder, har jeg vanskelig for å tro.  Nå kan jeg uansett fortelle at det gjøres store fremskritt her i huset. Hunden har lært seg å sitte når kattene passerer, og han viser en mye lavere interesse for de nå enn i begynnelsen. Han kan fint ligge rolig i ene enden av sofaen og en av kattene ligger i den andre delen uten at de gjør noe stort nummer av hverandre. Så jeg syns vi er på rett vei 🙂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...