Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil noen ha banner?


civga

Recommended Posts

Hei, jeg har begynt å prøve meg på med det å lage banner. Syns det er kjempe gøy!

Noen som vil at jeg skal lage banner til dere, bare si ifra;)

Det bør helst stå hvor stor den skal være, om det skal være tekst,

legg også gjerne til bilder jeg eventuelt kan bruke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar
Hadde vert kjekt med nytt banner til kaninsiden vår.

Bilder finnes der: www.geocities.com/nettemoren/kaniner.html

Vil gjerne ha med teksten "Kaninene i Furukollen", eller bare Furukollen.

hvor stor skal den være? og eventuelt hvilken farger vil du ha på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff

Så flink du er, Civga!! :whistle:

har du lyst til å lage en sånn signatur ting til meg om en stund også? :blink: Har ikke fått valpen min ennå, men kanskje du kan lage noen med katten min Sivert? :) hvis du har tid da...:)

Størrelse: Signatur

Tekst: Sivert

Bilder:

SDC10018.JPG

SDC10015.JPG

SDC10014.JPG

SDC10013.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, jeg fikser det med det sammen, det var bra at du sa ifra så vi kunne fikse problemet! :whistle:

Edit: Nå har jeg fikset det :blink:

Hehe, skjønte ikke hva du mente med det første.. "Hø, fikset det? hvor da? " :)

Ser det nå, ble bedre med en gang. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff

Hei igjen Civga...

jeg har visst fått PM fra en moderator om at signaturen min ikke stemmer overens med retningslinjene...??? Siden jeg ikke har peiling på sånn grafikkgreier så lurte jeg på om du kanskje forsto hva problemet var? :D og at du kanskje kunne rette opp for med? :D er det signaturene med Sivert, bu the way...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...