civga Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Hei, jeg har begynt å prøve meg på med det å lage banner. Syns det er kjempe gøy! Noen som vil at jeg skal lage banner til dere, bare si ifra;) Det bør helst stå hvor stor den skal være, om det skal være tekst, legg også gjerne til bilder jeg eventuelt kan bruke.
ToneS Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Du kan få lage til meg hvis du vil Str: Sånn signaturstørrelse Tekst: Maja Bilder:
civga Skrevet 14. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Her har du 4 jeg har laget, det er bare å si ifra om du vil ha dem annerledes eller om jeg skal fikse på noe;) Edit: Det ble litt mange, men jo fler jo bedre da
nettemoren Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Hadde vert kjekt med nytt banner til kaninsiden vår. Bilder finnes der: www.geocities.com/nettemoren/kaniner.html Vil gjerne ha med teksten "Kaninene i Furukollen", eller bare Furukollen.
ToneS Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Her har du 4 jeg har laget, det er bare å si ifra om du vil ha dem annerledes eller om jeg skal fikse på noe;) *klipp* Den øverste likte jeg ikke av en så enkel grunn at jeg ikke er så fan av rosa, ellers var de fine Takk..!
civga Skrevet 15. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 vil du at jeg skal fikse den til en annen farge?
civga Skrevet 15. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Hadde vert kjekt med nytt banner til kaninsiden vår. Bilder finnes der: www.geocities.com/nettemoren/kaniner.html Vil gjerne ha med teksten "Kaninene i Furukollen", eller bare Furukollen. hvor stor skal den være? og eventuelt hvilken farger vil du ha på den?
Guest Luckystaff Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Så flink du er, Civga!! har du lyst til å lage en sånn signatur ting til meg om en stund også? Har ikke fått valpen min ennå, men kanskje du kan lage noen med katten min Sivert? hvis du har tid da... Størrelse: Signatur Tekst: Sivert Bilder:
civga Skrevet 15. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Ja det kan jeg Og det er bare å skrive når jeg skal lage til nykommeren!
Guest Luckystaff Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Supert!!! Kjempe snilt av deg!!
ToneS Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 vil du at jeg skal fikse den til en annen farge? Hmm. Hva med brunt eller noe sånt?
civga Skrevet 15. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 oki, jeg fikser det med det sammen, det var bra at du sa ifra så vi kunne fikse problemet! Edit: Nå har jeg fikset det
civga Skrevet 15. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Luckystaff, her har du noen Kan godt også lage noen når valpen kommer
ToneS Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 oki, jeg fikser det med det sammen, det var bra at du sa ifra så vi kunne fikse problemet! Edit: Nå har jeg fikset det Hehe, skjønte ikke hva du mente med det første.. "Hø, fikset det? hvor da? " Ser det nå, ble bedre med en gang. Takk
Tuskelusken Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Kan du lage noen bannere av kaninen min? Jeg skal bruke den på Kanin.org, tenkte jeg. Størrelse: signatur (sånn vanlig) Tekst: Bambi Bilde: http://bambi-kaninen.piczo.com/?g=36632426&cr=3
Marthe Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Husk at det ikke er lov å ha signaturer som er større enn 300px x 60px på forumet
nettemoren Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 hvor stor skal den være? og eventuelt hvilken farger vil du ha på den? Vet ikke størrelse, sånn som signaturene? Eller litt større. Har pleid å ha noe grønt, siden kaninstallen heter Furukollen, men har ikke vondt av litt fornyelse.
Tuskelusken Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Husk at det ikke er lov å ha signaturer som er større enn 300px x 60px på forumet Mener du på kanin.org?
ToneS Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Mener du på kanin.org? Antagelig så mente hun på dette forumet..
Marthe Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Mener du på kanin.org? Jeg mener på Doggis.no
civga Skrevet 16. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Nettemoren: Her er foreløbig to, si hvis jeg skal fikse på noe eller om du vil ha dem annerledes
Guest Luckystaff Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Hei igjen Civga... jeg har visst fått PM fra en moderator om at signaturen min ikke stemmer overens med retningslinjene...??? Siden jeg ikke har peiling på sånn grafikkgreier så lurte jeg på om du kanskje forsto hva problemet var? og at du kanskje kunne rette opp for med? er det signaturene med Sivert, bu the way...
civga Skrevet 16. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Hei Ja jeg kan fikse den, den er nok for litt for stor Edit: Nå er de fikset Ligger i side 1.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar