Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil noen ha banner?


civga

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Synnøve: her er hvertfall en, det er flere men akkurat nå ville ikke doggis sammarbeide, legger til resten av bannerene i morra :D

Bambi1.jpg

SusieB: Vil gjerne lage til deg :P Har lagd dem allerede, men dem har ikke tekst.. Hva skal det stå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve: her er hvertfall en, det er flere men akkurat nå ville ikke doggis sammarbeide, legger til resten av bannerene i morra :D

Bambi1.jpg

SusieB: Vil gjerne lage til deg :D Har lagd dem allerede, men dem har ikke tekst.. Hva skal det stå?

Den var jo kjempefin! Tusen takk! :P

EDIT: Søren og! Det går ikke ann å bruke de på kanin.org. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du være så snille og lage banner til meg? Det blir litt av en utfordring for jeg har tre hunder som m¨f¨være med:-) I tillegg må det stå: Boxer i Nord med store bokstaver og 20 år med boxer med små bokstaver.

post-690-1232375694_thumb.jpg

Jeg får ikke til å laste opp mer enn ett bilde av gangen så får komme med de to neste hundene i nye innlegg under. Får beskjed at filstørrelsen blir for stor med flere bilder. Har ikke gjort det her før og er litt grønn:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjempefine var de :icon_confused:

http://boxerinord.googlepages.com/ Kan ikke du se på fargen som er øverst på siden min og se om du kan få en lignende farge som bakgrunn på banner nummer 1 og 2? Eller en farge som vil passe til siden min?

Banner 3 og 4 var også veldig fine, men vil så gjerne ha alle tre hundene med i banneren:-)

Flink er du. Jeg bruker photoshop, men har aldri prøvd meg på å lage slikt.

Tusen takk!

Nå ser jeg at de er litt små til å ha på hjemmesiden min. Størrelsen tror jeg skal være bredde 950 piksler og høyde 158 piksler. Er de større kan jeg forminske selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...