mushi Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2009 Har ei venninne som har en borzoi hannhund på litt over ett år. Han er god som gull, utrolig leken og glad som dagen er lang. Kineseren min utgjør en temmelig dårlig leke-kamerat og hun lurte på om jeg kunne hjelpe henne med å finne noen hun kunne ha truffet, siden hun ikke har internett. Noen som har borzoi (eller andre store mynder) som kunne ha tenkt seg å gå en tur eller to med henne og bikkja? :rolleyes2: Hun bor litt uttafor sandefjord, mot stokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2009 Det er jo hvertfall meg da, om hun gidder å kjøre littegrann :rolleyes2: Mona er jo snill og stor, og de har møtt hverandre før (hvis det var den som hun var her med). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2009 Ja er den, hun snakker ofte om hvor hyggelig du var Greit at jeg gir henne nr ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2009 Ja, klart det Nå har jeg jo litt fri innimellom også, så går kanskje an å få til noe som passer, hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet 5. April 2009 Rapporter Share Skrevet 5. April 2009 Så denne nå.Vi har stadig treff i Sandefjord med mynder i alle str.Vi legger det alltid ut på myndeklubben.no så du kan jo be henne om å følge med der.Har ikke hatt treff ennå pga mye snø og utvidet båndtvang...men nå er i allefall det medte av snøen borte så et treff eller fler blir det nok snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Takk for tips! Hun bor i Sandefjord nå, så dette passer perfekt! Hvor på siden legges dette ut? Så at forumet var lagt ned der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Ei venninne har 2 borzoier, hun bor i mjøndalen. send PM om du vil ha nr hennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Ja forumet er borte:(Men legg meg til på facebokk eller msn så kan jeg si i fra der.Send meg en pm så får du navn og adresse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar