TonjeRA Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Så nydelige små nurk!!! hold oss gjerne oppdatert med flere bilder!
Milla-5 Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Gratulerer . Så søte valpene er. og en kjempe pen mor og far
Troh Skrevet 3. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2009 OIOIOI som tiden går! Da var valpene alt blitt nesten 5 uker gamle. Vi skal hente vår 1.mai! De er utrolige pigmentsterke og fine! Vi hadde en noe spesiell historie med disse valpene. Her kan du se Både historien og flotte bilder av valpene! Tror jeg døøøør
Lola Pagola Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 De får fargene mer etter hvert, relativt raskt faktisk. Nå vet jo ikke jeg så mye om dalmatiner, men jeg tror schæfer er raskere ute med fargeendringer en dalmis! Hvor lang tind ca. tar det før flekkene begynner å dukke opp? Prikkene begynner vel å vise seg så smått etter en ukes tid om jeg ikke tar helt feil:) Så på video av fødselen, blir ikke rørt av menneskefødseler, men nå ble jeg det altså
Troh Skrevet 13. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2009 I dag er min søte lille valp 6 uker gammel, og han har kanskje fått et navn På kennelen heter han Æsko, mens hjemme skal han med stor sannsynelighet kalles Knicksen Noen nye bilder:
Caroline&Lillemor Skrevet 13. April 2009 Rapporter Skrevet 13. April 2009 Nydelig liten tass du får deg:) Faren til valpekullet hadde utrolig fine farger:) Er han fra svæbø kennelen han også eller?
Troh Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2009 Tusen Takk for gode ord Nå er det full navnekrig her hjemme! Halvparten vil ha Knicksen og andre halvparten vil ha kennelnavnet Æsko Selv håper jeg på Æsko! Ligger en video på youtube av valpene! HER Ellers er det bare en uke til han skal hentes, og jeg har forberedt meg på at denne uken kan komme til å gå saaaaaakte!
TonjeRA Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Så nydelig han er!! Synes forøvrig begge navnene er fine...Blir spennende å se hva dere ender opp med! Oppdater gjerne med bilder når dere har hentet ha...tipper du gleder deg!!
Troh Skrevet 2. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2009 Da var dagen her! I dag var vi og sa hei til Æsko, og jeg klarte selvsagt å begynne å grine, følsom for hunder som jeg er I morgen skal vi ta ham med oss hjem til Oslo. Må helt erlig si at jeg gruer meg litt til å skille ham fra moren, for de har så utrolig gode bånd jaja regner med at man må være litt slem
TonjeRA Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Skrevet 3. Mai 2009 Det går nok helt fint med den lille tassen skal du se! Kos dere masse med han...og selvfølgelig vil vi ha bilder av nurket etterhvert! :P
skovly Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Skrevet 3. Mai 2009 Så herlig da Hvor er den fra -- hvilken kennel?
SaraS Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Skrevet 3. Mai 2009 Hvor er den fra -- hvilken kennel? Det står i startinnlegget.
Victoria Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Skrevet 3. Mai 2009 Kjempe herlig Har du hentet han idag? Gjerne kom med flere bilder altså!
skovly Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Skrevet 3. Mai 2009 Det står i startinnlegget. Takk. :-) Oki, så det nå.... Leste litt for fort istad.
Troh Skrevet 3. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2009 Bilturen gikk veldig greit egentlig Han gråt litt i starten, men så ble han rimelig rolig! Mora tok det verre, hun begynteå hyle da hun skjønte at hun kun hadde to hunder igjen. Var litt på grinern der en stund altså. Da vi kom hjem gikk han selvfølgelig rett in, snustel itt rundt og markerte hvem som var huseets herre ved å gjøre fra seg på mammas frotéteppe ^^ han er så søøøøt
Koda Naruto Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Skrevet 13. Juni 2009 Ja hvordan går det med han nå? Har du noen flere bilder? Han var jo rå sjønn ^^
Troh Skrevet 15. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2009 Hei Har jo vært helt oppslukt i valpen, så har blitt litt lite tid her. Han har det veldig bra! Biter verre enn noe annet, men er veldig flink til å lære! Han spiser mye, og vokser sykt fort! Tok noen bilder i dag, skal legge dem ut når jeg får lasta dem opp, men kameraet er tomt for batteri, så det går nok noen timer Uppdate kommer
Troh Skrevet 16. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2009 Sånn! Fant noen bilder! Er ikke gutten min vakker?
Midas Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Så nydelig han er! De er så herlige med det uttrykket og verdens største labber og ører i forhold til resten av kroppen
Caroline&Lillemor Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 åååhh Schæfervalpa e så skjønn! Huska når schæferen vår var valp, ene øret hang og dei va altfor stor iforhold til hodet Balansen var heller ikke heilt i orden.. Du må kose det mye med han
Tuskelusken Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Åh, for en herlig hund! Jeg liker VELDIG godt schæfere! Utrolig fine hunder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar