Gå til innhold
Hundesonen.no

Buhunden Luna

Tuskelusken

Recommended Posts

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
Skrevet

Takk! :) Hun er så herlig! Mye personlighet og en god del fantestreker. :) Men å ødelegge ting, det slår kaken! Hun tygger på alt som kan tygges, og det tar ikke lang tid før det ikke er som det var... Hehe. Men søt, det er hun. :)

Skrevet
Nydelig :D Vokser hun enda?

Ja, det gjør hun vel. :D

Og takk til dere andre. :D

Luna 8 måneder

I dag er Luna 8 måneder! Store bissevoffen. :ahappy: Når jeg tenker meg om så er det lenge siden jeg så en tissedamm på gulvet også. :lol:

zn0j6h.jpgs2qrl2.jpg

n2hb1w.jpgn4i73s.jpg

2cdb954.jpgdovzm1.jpg

Fler bilder her.

EDIT: Ops, ble forskjellige størrelser på bildene. :D

Guest LeenaM
Skrevet

Så fin hun er! :ahappy:

Edit; Og, hun har likt halsbånd som Eira! Bare at vi har et annet vi pleier å bruke, men vi har jo dette også! Det var jo kuuult :lol:

• 5 months later...
Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet om Luna nå. Hun er fortsatt kjempegod, søt, rar, morsom, leken, vill, bøllete og rampete. Hun er blitt veldig flink på agilitybanen, men hun synes det er kjempemorsomt å ta seg noen turer alene og i vill fart rundt banen, og hoppe over hindrene som kommer i veien, før hun kommer til meg. :whistle: Nå har hun besøk av yndlingsvennen sin Jack, eventyrbalndingen som ikke er like interessert i å leke med Luna som hun er i han.. Men søte er de uansett. :thumbsup:

2wgu44g.jpg

30hr1ww.jpg

20a401w.jpg

Luna har forresten begynt å røyke.

141m8n7.jpg

Søteste boffeloffene. :innocent:

5cd3lv.jpg

• 2 months later...
Skrevet

Må bare legge ut noen bilder av Luna igjen. :wub:

e7kokn.jpg

2ynplpi.jpg

Det er veldig typisk Luna å vise frem det hvite i øynene.

9kmcdj.jpg

t0g2eb.jpg

28sl9uo.jpg

Luna fikk nytt halsbånd av meg til jul. Og hun ødela det gamle om natten fordi vi hadde lagt det på benken det hvor hun er...

1076zjo.jpg

Søteste hundefjeset

2h7p2ch.jpg

2ahtq1y.jpg

2r2qd08.jpg

jr6x6p.jpg

fxcf21.jpg

35a7ls9.jpg

2upp7xv.jpg

2qamtjb.jpg

r8ftrk.jpg

11r7i2g.jpg

547w45.jpg

8wy6mx.jpg

2qs9hg2.jpg

2it3lu9.jpg

Luna foran peisen

2udwa6h.jpg

2pt12tv.jpg

331ge54.jpg

Og så en liten lur igjen..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...