Heidi Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Hva foretrækker du? Rasehund? Begrunn gjerne hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Skal jeg være ærlig så må det nok være rase. Men det er jo litt spennende meg blanding og da. Oppsummering: Begge to like god Rim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 hmmm.. begge deler... er imot bevist avl på blandinger men skjer det så skjer det og disse hunden er vel så flotte og gode som Rasehunder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Jeg elsker blanding og jeg elsker rase hunder. Har selv hatt en blandings hund før den jeg har nå. Alle hunder er like bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 er imot bevist avl på blandinger men skjer det så skjer det og disse hunden er vel så flotte og gode som Rasehunder.. Enig med deg Kine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 tross alt så var jo alle rasehundene blandingshunder før :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 Ville nok i utgangspunktet valgt en renraset hund fordi man da vet mer sikkert hva man får! Har hørt om to skjønne familiehunder som fikk valper, og for å si det kort så ble ikke gemyttet på valpene noe i nærheten av de koselige foreldrene. Men må også påpeke at man kan uansett ikke være sikker, bare øke sjansene litt. Men hadde jeg fått en blandingshund, og gemyttet var bra, hadde jeg blitt like glad i den, og tatt meg like mye av den så..... Hmmm... Konklusjonen må vel bli: Det kommer an på!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Rase hund er å fortrekke her i huset. Balndingshunder er fine de , men siden vi har fått smaken på å stille ut hundene så hjelper det oss ikke noe særlig om vi får oss en blandingshund. så vi holder oss til rasehunder vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Jeg har blandingshund nå og er kjempe fornøyd med hun. Har også lyst på en hund til, men vet ikke om jeg da skal ha renraset eller blanding. Mest sannsynelig blir det nok blanding omplasseringshund (jeg er glad i å jobbe med individer som har hatt litt vanskelig start). En ting som iallefall er sikkert er at det MÅ være Border Collie i blandingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Rase hund, men på samme grunnlag som Kine! Ikke fordi blandingshunder er mindre pene eller noe, fordi de kan være heeelt nydelige, men fordi man ikke vet hva man får osv !!! Hilsen Michelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Rase hund, men på samme grunnlag som Kine! Ikke fordi blandingshunder er mindre pene eller noe, fordi de kan være heeelt nydelige, men fordi man ikke vet hva man får osv !!! Hilsen Michelle men fordi man ikke vet hva man får osv !!! Hvis du mener temprament så kommer dette mye ann på eieren også, hvordan han/hun oppdrar hunden fra den er valp. Fysiksk så skjønner jeg for da kan man luke bort endel skavanker ved å velge rasehund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 fysisk mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 fysisk mente jeg Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 hmm Jeg synes begge deler,men alle blandings hundene jeg har vært borti har vært fantastiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 jeg valgte rase, for da kan jeg stille ut. Også får jeg akkuratt de egenskapene jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar