Lappe_Embla Skrevet 28. Desember 2008 Rapporter Skrevet 28. Desember 2008 Nå er foravtalen gjennomgått, skal bare underskrives så kan lille Embla komme hjem til oss!! *Glede seg*
stephanie Skrevet 28. Desember 2008 Rapporter Skrevet 28. Desember 2008 gratulerer:) vil bare anbefale oglese godt gjennom avtalenfør du signerer og få alt skriftelig.Vet om folk som har svidd seg.trist
Lappe_Embla Skrevet 28. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2008 gratulerer:) vil bare anbefale oglese godt gjennom avtalenfør du signerer og få alt skriftelig.Vet om folk som har svidd seg.trist Avtalen er godt lest, har også fått en venninne som har vært borti flere slike avtaler til å se på den, og alt er godkjent
stephanie Skrevet 28. Desember 2008 Rapporter Skrevet 28. Desember 2008 det var bra å høre:) finnes så mange useriøse ute i hundeverden.man høre så mye rart..får nesten nerva på andre sine vega:P haha..
Scarlet Skrevet 28. Desember 2008 Rapporter Skrevet 28. Desember 2008 Nå er foravtalen gjennomgått, skal bare underskrives så kan lille Embla komme hjem til oss! *Glede seg* Gratulerer så mye. Så bra at du skal bli forvert. Mange av oss som driver med oppdrett hadde ikke klart så bra om det ikke hadde vært for våre fantastiske forverter.
Landy Skrevet 28. Desember 2008 Rapporter Skrevet 28. Desember 2008 En Lapphund til, så hyggelig *venter på masse bilder av nydelig pelsklump*
Lappe_Embla Skrevet 28. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2008 Tusen takk alle sammen. Masse bilder skal komme, loooover
Lappe_Embla Skrevet 28. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2008 Må også takke de fantastiske oppdretterne på Fjelldronningen ! Til dere som er interessert i hvor Embla kommer fra kan jo bare ta en titt inn her Fjelldronningen kennel
armagnac Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 nydelig valp du har fått deg skikkelig fin farge, er den vanelig?? lenge til du skal hente ho hjem??
Lappe_Embla Skrevet 30. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 nydelig valp du har fått deg skikkelig fin farge, er den vanelig?? lenge til du skal hente ho hjem?? Ja, den er ganske vanlig, men de fleste vil ha finsk lapphund med sort som hovedfarge og brunt/lyst ellers i ansiktet. Blei født 3 lyse og 3 mørke i kullet med Embla. Skal hente henne i januar, men vi har et problem med leilighet, så må muligens hente henne litt nærmere februar, skal se hvordan ting utarter seg nå
armagnac Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 da er det ikke så lenge igjen da:D er ikke lett å få leilighet hvor man kan ha hund nei:S jeg var heldig, leier enebolig sammen med ei til og der fikk jeg ha hund:D eller den får komme i februar når den skal hentes da;) han så ikke det som noe problem;) så får bare håpe det ordner seg for deg også
LindaM Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 Veldig flott er hun Sissel og Per er jo veldig snille og ålreite folk!
Ane&Kaiza Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 Så kjekt! du blir sikkert kjempe fornøyd:D Gratulerer!
Lappe_Embla Skrevet 1. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2009 Veldig flott er hun Sissel og Per er jo veldig snille og ålreite folk! De er kjempe swnille og herlige mennesker
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar