Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Kjempe fin er hun!Gratulerer med nok et bra utstillings resultat også :lol:

Takk takk=) ja ho begynner å bli litt mer voksen i kroppen nå :lol:

Kjempepen, må prøve å få kommet og grafset litt på henne i hamar hehe

bare å komme bort det vettu, blir nok glad for litt ekstra kos ho :ahappy: er ikke lei å be når det kommer til kos :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstersen har kjøpt seg nytt speilreflekskamera og gjett om det måtte testes i dag :) Ailo og Kita storkosa seg på jordet i dag og vi fikk en del fine bilder :)

men ler meg skakk av grimasene til Kita :P

IMG_5638.jpg

her er da smisken ute og lusker, skikkelig smisketryne :D

IMG_5668.jpg

Bluke med ett øye sa du, ikke no stress :)

IMG_5677.jpg

Full rulle på begge to, storkoser seg :D

IMG_5687.jpg

Ja tonga bare slenger i vildens sky :) :)

IMG_5841.jpg''

Kita leder an:P

IMG_5863.jpg

liksom litt "redd" Ailo da serru :(

IMG_5882.jpg

Ser ut som ho har tenkt til å drepe Ailopailo liksom :D;)

IMG_5953.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi da får vi krysse fingrene for at ikke det blir en eneste kræsj :) skal du stille din eller??

Skal ikke se på lapphunder likevel (han som skulle stille kommer ikke likevel), så da blir det "bare" dalmis, toller og golden :) skal stille casper ja.

---

Kjempefine bilder, jeg vil og ha speilrefleks! Kita er jo blitt så stooor, ser ut som hun begynner å sette seg ordentlig i kroppen nå! Kjempepen er hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende spennende:) håpe det går bra med både dalmis, toller og golden (og GD da) :) ja ho vokser seg stadig bredere i hvertfall:) men håper ho blir en 20kg til :)

så prøver vi å få den fordømte overlinja litt sterkere og mer stabil under bevegelse :)

hvor gammel er Casper nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende da=) synes du det uvant å gå fra valp til junior?? stor forskjell fra klassene eller?? må si jeg er rimelig spent, min første juniorklasse :) får bare hoppe i det og håpe det beste:)

blir morro å se Casper :) er han så stor som han ser ut til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri stilt i junior jeg, vår første utstilling var trondheim hundefestival nå for to uker siden, i unghund. Han kunne gått i junior der og, men ble bare ikke slik. Så aaaner ikke du, hva forskjellen er. Tror ikke det er så stor forskjell, bare at hundene er mer utviklet.

Hmmm vanskelig å si, jeg synes nemlig ikke han ser stor ut, men det synes de fleste andre :) Han er ganske stor ja, og etter alle kommentarene jeg har fått på størrelsen hans oppigjennom, ble jeg litt overrasket over hvor lite stor han er i forhold til mange andre hanner, de har mye mer massivt hode og sånn enn han. Men er kanskje noe med at han er ung og. Håper at han ikke forandrer seg så mye jeg da, er superfornøyd med hvordan han ser ut. :)

Blir iallefall liten ved siden av Kita :) Suuuk, hun har så nydelig farge, og det hvite på brystet er prikken over ien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri stilt i junior jeg, vår første utstilling var trondheim hundefestival nå for to uker siden, i unghund. Han kunne gått i junior der og, men ble bare ikke slik. Så aaaner ikke du, hva forskjellen er. Tror ikke det er så stor forskjell, bare at hundene er mer utviklet.

Hmmm vanskelig å si, jeg synes nemlig ikke han ser stor ut, men det synes de fleste andre :) Han er ganske stor ja, og etter alle kommentarene jeg har fått på størrelsen hans oppigjennom, ble jeg litt overrasket over hvor lite stor han er i forhold til mange andre hanner, de har mye mer massivt hode og sånn enn han. Men er kanskje noe med at han er ung og. Håper at han ikke forandrer seg så mye jeg da, er superfornøyd med hvordan han ser ut. :)

Blir iallefall liten ved siden av Kita :) Suuuk, hun har så nydelig farge, og det hvite på brystet er prikken over ien!

aha skjønner:) ja de er jo mer utviklet, så får ikke håpe det er så mange juniortisper :D eller unghund hanner;) sånn at de kan få en fin premie:) gikk det bra med dere i trondheim da?

høy er Casper??

Finingene! :) Kule uttrykk i farta, der!

ja noen av de er helt syke, hadde noen som var enda verre :D hadde tonga nesten oppe i øyet på det ene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Så klart vil jeg det, og jeg takket jo for innspillet om å ha eget teppe i sofaen til hunden, det var en god idé
    • Nå nærmer det seg 1,5 år siden det ble stille i huset, og det er på tide at noen andre får glede av hundeutstyret og bøkene jeg har. Her er Finn-annonsene jeg har lagt ut: Hurtta Lifeguard sele rosa, størrelse 90, ubrukt: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390107305 Diverse apportbukker, rosa rute med hvitt bånd og neseprøver: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390101594 Diverse hundebøker: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/388869585 Jeg har et pent brukt tøybur til salgs. Det har vært brukt 5-6 ganger på utstillinger og konkurranser til groenendael-tispe. Kan hentes i bergensområdet. Ta kontakt om du er interessert, så sender jeg bilder og detaljer. Jeg har også Vari Kennel Ultra Fashion størrelse large til salgs. Må hentes i bergensområdet (sentrum/Åsane). Det er mye brukt, og har blant annet reist fra USA til Norge med hund i. Så det bærer preg av å være brukt. Ta kontakt om du vil vite mer om buret og få bilder av det. Det er denne fargen:
    • I prinsippet tenker jeg at så lenge det er en god raseklubb så har de en oversikt over oppdrettere som følger deres retningslinjer. Men det er mye rart i hundeverdenen, og det kan være ulike årsaker til at en oppdretter ikke er med der. Det er uansett et ok sted å starte, tenker jeg. Fikk ihvertfall et godt inntrykk av nettsidene deres og informasjonen der. Ellers finner du mange gode råd om både kjøp, kontakter og valpetiden om du søker litt rundt på forumet her. Det ligger mange år med samlet erfaring rundt om. Lykke til!
    • Tusen takk for tipset! Magefølelse er kjempevanskelig 😅 når er den reell, og når er det bare sider ved den andre parten man ikke setter pris på, og som man reagerer på?  Jeg kan nok bruke litt mer tid på puddelklubben sine sider. I dag blir det fort facebook og Instagram siden det er så visuelt og lett tilgjengelig, men går sikkert glipp av en del gode oppdrettere ved å ikke tenke at man kan ringe rundt litt.  Til mitt forsvar er det første gang jeg skal kjøpe rasehund, så jeg vet ikke helt hva jeg driver med 🙈
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...