Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

takk takk:) er så stolt av ho atte:) men etter litt om og men og fram og tilbake har jeg kommet fram til at det ikke er ører men expr. :ahappy: vil det si uttrykk??

da bare venter på vikersund utstillinga;) og på hentingen av lille "tanteungen" Ailo, som hentes til torsdag :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

takk takk:) jo stemmer nok det :wub:

ho var kjempeflink i helga, fikk jo til og med lov til å holde ørene ordentlig etterhvert :)

lå tross alt rolig og venta en evighet før gruppefinalen begynte, men det brydde ho seg ikke en dritt om :ahappy:

stol "mamma"

så da får vi trene fram til vikersund og kjøpe inn showshine;)

Blondie var jo flink hund hun også, snart champion nå :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er :):)

Ylbert ha bare løpt tulling på jorder og i bekker i helga han, og sparka litt fotball sammen med konfirmanter :wub:

Han er MØKKETE! Gikk så på tyne i sandkassa på den skolen at jeg trodde jeg skulle le meg forderva.

Yakita er flink woffse og du flink mamma! :)

Gratulerer og baklager at vi ikke kom hilsa på, men etter ei natt med lite søvn ville jeg ikke kjøre mere bil kjente jeg på kroppen :)

Vi vurderer og melde oss på noen utstillinger i mai etterhvert, skal se an hvordan han blir iløpet av uka litt, men han er i finfin form. Bare han legger på seg nå skal du se. Vi fikk litt skryt fo rutseende når vi var innom dyrebutikken og bytta et bånd før helga vi også da :ahappy: Han hadde så fint hode :)

hihi=)

Håper ting ordner seg etterhvert her...

Når er Vikersund igjen? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere deg, søs!!! Flotte rasultater og supre kritikker begge dagene!!! :wub::)

Kita er ordentlig tålmodig og flink...Har sendt deg noen bilder på mail, så du får legge dem ut selv etterhvert.... :ahappy:

*stolt tante her* Gleder oss skikkelig til å være med til Vikersund på fredag! Blir spennende å se hvordan det går!!! :)

Nå er det søren ikke lenge til Yakita får hjem "søskenbarnet" heller...bare TRE dager!!! :):wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere deg, søs!!! Flotte rasultater og supre kritikker begge dagene!!! :wub::)

Kita er ordentlig tålmodig og flink...Har sendt deg noen bilder på mail, så du får legge dem ut selv etterhvert.... :ahappy:

*stolt tante her* Gleder oss skikkelig til å være med til Vikersund på fredag! (Pupziz: Vikersund utstillinga er neste helg!) Blir spennende å se hvordan det går!!! :)

Nå er det søren ikke lenge til Yakita får hjem "søskenbarnet" heller...bare TRE dager!!! :):wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk begge to:) gleder meg masse til å se hvor stor Ylbert er blitt! Vikersund er til fredagen alt! :) må gjerne komme å hilse på der :ahappy:

her er noen bilder storesøss tok av flinke valpisen min :):wub:

Her er Kita liggenes med dagens BIR sløyfe :)

KitamedBIRslyfasi26april.jpg

En oppstilt Kita med BIR sløyfe :)

EnoppstiltKitamedBIRslyfe.jpg

Kita slækker'n mens vi venter på gruppefinalen :)

Kitaslakkernputstilliga26april.jpg

Kita er sliten etter en hard dag i ringen :wub:

SlitenBIRvalp26apri.jpg

Så må jeg ikke glemme å si at vi har kjøpt ny Julius K-9 sele til Kita, med kløv og ekstra forsele! som skal passe når ho er voksen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nydelig, rett og slett :ahappy: Kan ikke dere og komme en tur vestover? Lettere å kidnappe voffsen da.... :wub:

hehe kanskje det blir en tur i løpet av sommeren, hvis det er noen fine utstillinger, men da skal jeg låse ho inne :) blir ho borte veit jeg hvem som har tatt ho hihi :)

Hun er bare så søt :wub:

takk takk :) er seff helt enig i at ho er ei lita sjarmerende frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere utenfor hallen på lørdag og hun er nydelig.Så trygg og glad ut der hun gikk,gratulerer med ei flott helg. Ja også har hun et kjempefint navn synes jeg,Yakita er uvanlig og pent :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere utenfor hallen på lørdag og hun er nydelig.Så trygg og glad ut der hun gikk,gratulerer med ei flott helg. Ja også har hun et kjempefint navn synes jeg,Yakita er uvanlig og pent :ahappy:

Takk takk koselig å høre, både at ho er pen og så trygg ut :wub: har prøvd å miljøtrene mye:)

ja skal si deg at det var ikke bare bare å finne et fint navn på "Y" :wub::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ho ser sunn og frisk ut og ELSKER mat :ahappy: ho har fått 2,5dl 4 ganger daglig siden sist vi gikk opp:) hvor mye er Ylbert oppe i??

Han elsker mat han også ja, for å si det sånn :wub:

Vi har gitt 3 dl fire ganger om dagen lenge nå. Men nå for øyeblikket gir jeg 4 dl et par ganger om dagen. Vuderer nesten å gi han et mellommåltid på en dl bare mellom lunsjen og middagen. Blir bestandig noen ekstra timer mellom de to måltidene altså.

Så han spiser jo en goooood del mer enn Yakita da.... Selv om han er like tung som henne. Hvis han ikke legger på seg noe iløpet av kort tid må vi bare kreve at de sjekker magan på han hos vetrinær tror jeg. Er ikke helt normalt detta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finingeeeen :ahappy:

hihi tusen takk :)

din også var helskjønn :wub:

Så fine bilder!Den selen du har kjøpt har jeg hørt masse skryt om også :wub:

takk takk :) ja har hørt mye skryt om den selen jeg også :) så når ho nærmer seg to år kan vi begynne å trene litt med kløv osv etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi vært på den første :D kvelden med valpekurs :P vi var 6stk. en spansk vannhund, jack russel, pappilon, riesenchnauser og en nakenhund med hår

fra 3-6mnd :D

først trente vi på at de skulle følge oss, det gikk flott :P så at de skulle gå på venstre siden og sitte nærmest mulig venstre legg når de satt seg :P alt ser ut til å funke fint for meg og Kita :D

til slutt før vi ga oss trente vi på innkalling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk faktisk bedre enn forventet :D hender ho kommer når det passer seg her hjemme, men ho går aldri langt, bare står og ser på meg mens jeg roper og lokker det jeg greier :)

ho ene insruktøren holdt Kita, mens vi fikk beskjed om å rope på dem, klovne å tulle så de ville komme, når de dro litt og var på hugget og vi ropte "kom" kom ho i full rulle! :P jeg som satt på huk datt nesten :D

det skulle dere sett!

var veldig trivlige begge instuktørene og resten av gruppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...