Sansibar Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2009 *tenke tenke* Carolinadog? Sansibar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2009 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2009 oj" Sorry folkens! det var en Beagle Harrier ja! editL: Sansibar må komme med ny rase nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sansibar Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2009 hmm *tenkertenkertenker* Sansibar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sansibar Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2009 Her kommer ny rase Sansibar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2009 pyreneer ? *Mumler for mange molosser som ligner* -stryk pyrre hmm Anatolsk gjeterhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2009 Aidi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2009 *dytte på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2009 Her kommer ny rase Sansibar Ungarsk Kuvaz? (i såfall veldig nedrøytet ) Kunne også ha vært anatolsk gjeterhund (men skal ikke de ha maske?)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2009 Hvorfor har Wilma og Sansibar bilder som begge er linket til Elerine på photobucket? Har du to bruker profiler her inne Wilma?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2009 Og hvorfor sjekker du linken på bilder? Snakker vi juks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2009 Juks? Sjekker du de fleste linkene her inne så har de fleste lastet ned bildet til sin eget fotoalbum fordi det ikke skal kunne gå an å sjekke opp linken til bildet. Jeg sjekker bare linken når jeg ikke finner ut rasen selv, og ikke gidder å være med i konkurransen. har jeg vært så veldig aktiv i konkurransen her siste dagene? En konkurranse SKAL være vanskelig, og det skal ikke være så enkelt at man kan trykke på linken å få opp rasenavnet. Det er vel derfor flere og flere av oss også laster ned bildet til sin egen photobucket/fotoknudsen album for så å legge det ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2009 Jeg tror sanisbar er venninnen til wilma..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2009 Hvorfor har Wilma og Sansibar bilder som begge er linket til Elerine på photobucket? Har du to bruker profiler her inne Wilma?? Niks, det har jeg ikke Sansibar er veninnen min. Vi snakket litt på msn, mens jeg surfet på doggis, også så jeg at hun hadde skrevet her. Hun hadde jo gjettet riktig rase Så lurte hun på hvordan hun skulle legge ut bilde av rasen hun hadde valgt, og siden hun ikke har egen photobucket, så lastet jeg opp bildet for henne Så enkelt er det Jeg tror sanisbar er venninnen til wilma..? Jepp, jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2009 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2009 Ehh.. Det ligner litt på en Karabash? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2009 Nå har det gått over en dag; Ny rase: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2009 Aussie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2009 nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Langhåra collie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Border Collie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 azawakh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar