Gå til innhold
Hundesonen.no

Snille Naboer:)

Kine Helen

Recommended Posts

Skrevet

Jeg må bare fortelle.. her på onsdag gikk jeg som vanlig rett ut etter jobb med speedy... det var litt kaldt og ruskete, men speedy gikk med selen sin siden vi skulle gå i veien og hadde derfor ikke på seg "dekkenet"(selen har feste til lenken oppå ryggen)

ett stykke nedi veien her traff vi naboen som har en liten gammel pomme(du vet teddy, Marit)

hun syntes så synd på speedy for at han ikke hadde noen genser på og mente han frøs:(

så i går kveld roper plutselig ivan på meg(han var ute og røykte) der kom naboen med nystrikket genser til speedy..... jeg ble helt overveldet... og selvf kjempe glad ...

men hun syntes genseren var litt kort så hun skulle strikke en til!!!!!!!!!!!1

jeg bare sier det... SNILL NAbo... ble helt overveldet altså...

Skrevet

ja jeg vet om teddy pommen med pels feil, han ser så komisk ut (ser jo ut som om han har skabb) he he he,

ja kine det er jo en snill dame hun som eier teddy. :wink: tror hun strikker klær til teddy også, har en formening om at han har hatt på seg noe slikt av og til når jeg har sett dem. :wink::D

Skrevet
ja jeg vet om teddy pommen med pels feil, han ser så komisk ut (ser jo ut som om han har skabb) he he he,

ja kine det er jo en snill dame hun som eier teddy. :wink: tror hun strikker klær til teddy også, har en formening om at han har hatt på seg noe slikt av og til når jeg har sett dem. :wink::D

jada hun strikker masse til ham.. ble så paff når hun kom bort.. også så utrolig glad og taknemmelig..:D

Skrevet

ja du får finne på noe fint til henne da for å vise at du er takknemmelig, hun er jo kjempesnill. Jostein vet hvem hun er. :wink:

Skrevet

ja ikke dumt det da. hun blir sikkert glad for det.

(bare ikke finn på noe sånnt til meg for her vissner blomster etter en uke i hus he he he :D skjønner ikke hvorfor :? de bare dauer)

Skrevet
ja ikke dumt det da. hun blir sikkert glad for det.

(bare ikke finn på noe sånnt til meg for her vissner blomster etter en uke i hus he he he :D skjønner ikke hvorfor :? de bare dauer)

hehe.. samme her.. har 4 blomster som er beinharde.. har hatt dem siden jeg flyttet ut.. de får vann kanskje en gang i mnd og er like fine!!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...