civga Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Idag er Kenzo 6 mnd gammel. Tenk, lillegutten min er halvt år gammel allerede Tiden går så det suser! Nå har pelsen hans også begynt å vokse mer. 8 uker gammel snart 6 mnd Igår var vi på helgetrening i lakselv, der trente vi hver for oss. Det var en kjempe bra treningsdag, Kenzo var i toppform. Skikkelig ivrig. Først trente vi på lydighet. Trente FVF og det gikk strålende! Har nå også begynt å trene på venstre svingene, det går fremover:) Så trente vi på å bli sittende / liggende, det går også kjempe bra! Har begynt med myye lengre avstander. Idag lærte Kenzo noe nytt, innkalling og komme på plass. Han tok poenget kjempe fort! Imorgen skal vi enda finpusse øvelsen :angry: Vi fikk også trent litt agility, der jeg og Kenzo bare trente på tunellen, pølsa og slalomen. Han kan slalomen snart uten at jeg leder med hånden. Er så stolt av gogutten min! :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 9. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Her kommer nye bilder av blågutten som jeg igår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Han er nyyyydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Han er så nydelig Bare et tips: i photoshop kan du fikse på hvitbalansen slik at bildene ikke blir så blå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 9. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Takk Men jeg har ikke photoshop Korster det mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Min kostet ingenting :angel: Men skal du kjøpe, så koster det en del ja... Type flere tusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Finingen! Ser mye av hans mor i ham Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 9. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Min kostet ingenting :angel: Men skal du kjøpe, så koster det en del ja... Type flere tusen Hvor har du lastet ned photoshop da? Alle steder jeg har sett er det bare prøvetid i 30 dager så må man kjøpe den hvis man skal bruke den.. Finingen! Ser mye av hans mor i ham Takk, ja søte gogutten er han! Mye av moren har han ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Hvor har du lastet ned photoshop da? Alle steder jeg har sett er det bare prøvetid i 30 dager så må man kjøpe den hvis man skal bruke den.. Akkurat det tror jeg er lurt å ta på PM, for er jo sånn egentlig ikke lov å laste ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Han er en av de fineste aussiene jeg vet om.. ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Staslig aussiegutt! Helt nydelig er han!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Aussier er nydelige! å Kenzo er intet unntak! Vakker kar! Syns det rosa nesebordet? er så sjarmerende og da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 25. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Han er så utrolig flott De fargene, og de tegningene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Han er kjempelekker Elsker fargene og øynene hans! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iselin.wt Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2009 for en kjempenuddelig gutt! :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 28. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 Her kommer nye bilder av Kenzo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 Flotte bilder og hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 Jeg har skikkelig en liten ting for Kenzo altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 Pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 Nydeligste blå aussiegutten jeg vet om (Psssst: Jeg er i byen enda, blir her til imorgen eller fredagen. Har tannlegetime imorgen, så kunne ikke dra ut av byen enda. Har du begynt på siden? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 28. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 Takk allesammen, ja må si jeg er enig at han er skjønn;) Anniken: Hehe, nei, har ikke begynt er litt treg vettu. Skal prøve å begynne med det senere på kvelden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 Kjempefin hund! Du er flink til å ta bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 Pen hund og fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 28. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts