Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi skal også ha valp :)


Bjørg Eva

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Nå har tispen fått løpetid og forventet parring er lillejulaften, dvs at jeg får min nye lille ca 20 februar om alt går etter planen :( Vi gleder oss masse...

Får vel også fortelle at det er en flatcoated retriever denne gangen, fra Klokkeråsen :D

kjempemorro :lol: skal du ha hann? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg :lol: Orker ikke alt styret med en overhormonell bc-hann og ei tispe <_< Merker det godt når nabohundene har løpetid for å si det sånn... Nå er heldigvis bc'en ikke agressiv ovenfor noen eller noe :( Går flott med hanner, tisper og valper så tror nok det skal gå flott :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg :( Orker ikke alt styret med en overhormonell bc-hann og ei tispe <_< Merker det godt når nabohundene har løpetid for å si det sånn... Nå er heldigvis bc'en ikke agressiv ovenfor noen eller noe :P Går flott med hanner, tisper og valper så tror nok det skal gå flott :P

det går nok kjempebra :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går nok kjempebra :(:P

Det er jeg helt sikker på at det gjør, gleder oss masse til en bitte liten klump... :P Lenge igjen jo... har lyst til å kjøpe utstyr til han allerede, selv om jeg tror nok jeg egentlig har mer enn nok til ganske mange hunder :D hehe. Han må jo ha sitt eget da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og håper å få se bilder av valpen når han er kommet i hus :whistle:

Blir masse bilder av han også på hjemmesiden når den tid kommer :ahappy: Så langt er det bare foreldrene hans det er bilde av... på stamtavle-siden hans. Han er allerede inkludert ja... :ahappy:

Edit: Sjansen er vel stor for at vi plutselig møtes også? Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal tispen som blir mamma til min fremtidige hund parres ;) Krysse fingre og tær osv og håpe hun tar seg og at alt blir vellykket. Tenker jo også på Liv da stakkar som eier mamma'n til min fremtidige hund, hun får en julehelg i Sverige hvor hannhunden bor... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har tispen fått løpetid og forventet parring er lillejulaften, dvs at jeg får min nye lille ca 20 februar om alt går etter planen :whistle: Vi gleder oss masse...

Får vel også fortelle at det er en flatcoated retriever denne gangen, fra Klokkeråsen :P

Gratulerer så mye. Spennende å se om det kommer mange valper som du kan velge blandt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da regner jeg med at du melder deg inn i Retrieverklubben i Vestfold og blir med på jakttrening?? :D:D

Hadde vært moro å prøvd hvertfall noe jakt, får se hva det blir til ;)

Gratulerer, så moro! :D Hva skal du bruke den til? :D

Han skal gå lydighet han også og kommer også til å bli trent i bruks evt noe jakt. Variert kan man si ;) Han skal nå hvertfall ha NLCH er planen :P

Gratulerer så mye. Spennende å se om det kommer mange valper som du kan velge blandt. Lykke til!

Håper det jeg også ;) Har første valget blandt hannhundene etter hannhundeier om hun vil ha hannvalp.

Gratulerer biggrin.png

Jeg går og venter på løpetid på flaten jeg skal ha valp fra smile.gif

Så spennende :D Hvor skal du ha fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...