Gå til innhold
Hundesonen.no

Diego + ball


Taz

Recommended Posts

Ja, da har jeg kjøpt en rosa ball til Diego.. :cry:

Se hvor mye han setter pris på den.. Ehh, eller kanskje ikke.. Hihi..

"MÅÅ jeg ha denne ballen i kjeften?"

CIMG6217.jpg

Kjøpte også en treapport til han. Den var litt for tung for han, men Diego vokser jo ennå.. :(

CIMG6219.jpg

CIMG6187.jpg

CIMG6221.jpg

"Hvor lenge må jeg se på deg før jeg kan få den?"

CIMG6199.jpg

Også ett bildet tatt på turen i dag.. :P

CIMG6244.jpg

Jeg er så heldig at jeg har en hund som jeg må lære å ha en ball i kjeften.. Hihi.. Men han er flink.. :P

De treapport bildene ble litt uklare pga det er ikke lett å ha ett kamera, en klikker og hjelpe til Diego å få den i kjeften. På engang.. :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt da:) Vi hadde chow-chow når jeg var liten.Han var svart og het (surprise!) Bamse :(

Han var smart som bare det han ,men ikke så lett å dressere for mine inkompetente foreldre så det endte med omplassering :cry:

Snille bamse..

Det jeg husker absolutt best fra tiden med han var når han plutselig nektet å gå et skritt mer midt i fotgjengerovergangen i byen...alle bilene tutet og mamma var RØD! :( Men fin kosebamse var han :(

Diego er kult navn... 8)

Mvh Annette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt da:) Vi hadde chow-chow når jeg var liten.Han var svart og het (surprise!) Bamse :(

Han var smart som bare det han ,men ikke så lett å dressere for mine inkompetente foreldre så det endte med omplassering :cry:

Snille bamse..

Det jeg husker absolutt best fra tiden med han var når han plutselig nektet å gå et skritt mer midt i fotgjengerovergangen i byen...alle bilene tutet og mamma var RØD! :P Men fin kosebamse var han :P

Diego er kult navn... 8)

Mvh Annette :P

:( Hehe...

Har da nesten skjedd det samme med meg og.

Skulle over gangfeltet, også plutseligt skulle Diego gå kjempe seeeeint, og jeg måtte dra han etter meg.. Så bare folk i bilene holdt å le seg ihjel, klarte ikke la vær å le jeg heller da.. Hihi.. :(

Broren til Diego heter Bamse.. Ett skikkelig standard navn på en Chow.. :P Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :(

De skal ikke beskyldes for å være ukompliserte og viljeløse i det minste :cry:

Ikke dumme heller...merket det på de små tingene i hverdagen at Bamse egentlig ikke var så dum som han gjorde seg til tider...han hadde bare næringsvett nok til å ikke skjemme oss bort med god oppførsel..

Han var kongen av selektiv hørsel :(

Fin rase :(

Mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra bilde av Diego med rosa ball :( Skal han få lov å ha den med på tirsdag? :cry:

Tror ikke Diego vil at jeg skal ha den med på tirsdag.. :(

For å få den ballen i kjeften på han så må klikkeren og godbiter frem.. :( Han klarer nå å ha den ballen i kjeften i 5 minutt.. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe bilder! Bare pass på at han ikke tygger på apportbukken...

Ikke store sjangsen for det.. :(

Når han ikke vil ha okseben med rått kjøtt på, griseører og altslags annet

godt, så tror jeg ikke det er så store sjangsen på at han skal begynne å knaske på apporten.. :cry:

(Dessuten ligger den ikke på gulvet til vanlig. :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Åå så søt 🥰 Teller du ned dagene nå?
    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
    • Jeg har en eldre hund som ikke kan konkurre eller trene så mye lenger. Hun får lengere turer, masse bad og er mer på hengekøyetur. Hun blir også lånt ut til andre, hun er  med en som jogger korte strekninger , og elsker det. Får jo valp nå, og er utrolig fornøyd med den ordningen.
    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...