Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvite løver


Aussieglis

Recommended Posts

Jeg er enig med deg at de er kanskje ikke det smarteste å bruke penger på, men jeg synes det er verre å lyve/ha elendig kildehenvisning når de påstår dyrene ikke kan overleve i vill tilstand! Dette gjør jo at folk synes synd i dem, og vil donere penger for å redde de nusselige løvebabyene... Og siden de har overlevd og formert seg i vill tilstand, er vel kamuflasjen god nok i enkelte områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å provosere.... Hvorfor bruke penger og energi på hester, kyr, høner, hunder, marsvin osv osv, de klarer jo ikke seg i vill tilstand? Burde vi ikke heller bruke penger på de dyrene som er utryddingstruet som klarer seg ville? :)

De var helt nydelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVite løver lever fortsatt ute i det fri som ville dyr. De egner seg hverken bedre eller dårligere til å overleve. Dersom de har blitt dokumentert på 60-70 - tallet, og på animal planet for et par måneder siden, er de nok like overlevelsesdyktige som sandfargete løver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du sikter til meg her Camo. Supert at de er levedyktige i vill tilstand. Jeg blir bare litt overrasket når man kan bruke det som et argument for å bare ikke ta seg av dyr. Da hadde vi jaggu måtte eliminert endel dyrearter her gitt! Jeg tror ikke noen av mine tre husdyr hadde klart seg særlig mange dagene i skogen ville...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du sikter til meg her Camo. Supert at de er levedyktige i vill tilstand. Jeg blir bare litt overrasket når man kan bruke det som et argument for å bare ikke ta seg av dyr. Da hadde vi jaggu måtte eliminert endel dyrearter her gitt! Jeg tror ikke noen av mine tre husdyr hadde klart seg særlig mange dagene i skogen ville...

Tror du har misforstått litt. Poenget er at det er tull å bruke tid og penger på å avle disse hvite "fordi de er er spesielle og ikke kan overleve i vill tilstand" når det er en løgn! Man skal selvsagt ta vare på alle levende dyr, men designavl uansett dyresort er bortkastet IMHO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...