Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny her :)


MarorA

Recommended Posts

Hei MarorA her :lol:

Mor til 2 jenter 1,5 år og 3 år. Har en kattepus på ni , et lite akvarie med noen fisker,og en samboer.Også bor vi i Trondheim da . På lørdag kommer vårt nye familiemedlem,en liten valp :D Denne tispa er blanding mellom Labrador og Berner senen,en ganske så fin familiehund mix har jeg blitt fortalt . Hun skal hete Luna :P

Nå skal jeg gjøre meg litt kjent her inne,legger nok ut bilder av hunden etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MarorA her :lol:

Mor til 2 jenter 1,5 år og 3 år. Har en kattepus på ni , et lite akvarie med noen fisker,og en samboer.Også bor vi i Trondheim da . På lørdag kommer vårt nye familiemedlem,en liten valp :D Denne tispa er blanding mellom Labrador og Berner senen,en ganske så fin familiehund mix har jeg blitt fortalt . Hun skal hete Luna :P

Nå skal jeg gjøre meg litt kjent her inne,legger nok ut bilder av hunden etterhvert

Har du samboeren din oppi akvariet? :P

Neida, jeg beklager, jeg er understimulert siden jeg er syk. Velkommen hit til forumet, håper du vil trives!

Bilder av hunden settes alltid pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo oppi akvariet ja , han som ikke tør stikke fingeren oppi engang (slørhaler) :lol:

Har kun fått et bilde,men det er veldig dårlig... Sett et annet bilde i annonsen,men tror ikke det er den hunden vi skal ha. Men etter neste helg,har jeg da nok av bilder å vise frem *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...