Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange forum er du medlem av?

Kristiin

Medlem av forum  

54 stemmer

1. 1. Hvor mange forum er du medlem av?

• Kun DOGGIS :D
      3
    • 2
      7
    • 3
      9
    • 4
      7
    • 5
      6
    • 6
      2
    • Flere en 6
      20

Recommended Posts

Skrevet

Nå tenkte jeg at jeg sku svare på de jeg er "aktiv" på, og ikke kun medlem.. Men det ble visst over 6 uansett.

Men forskjell på aktiv og aktiv også kanskje. Er vel bare her inne jeg følger skikkelig med og skriver en hel del. Men er delvis aktiv på 5-6 til, og medlem på ganske mange fler. også en del jeg ikke er innom i det heletatt lenger.

Skrevet

Er medlem av utallige fora, men er kun her og et annet sted jeg har skrevet mer enn intropost (mange steder har jeg ikke gjort dét engang)... Fleste fora jeg er medlem på er jeg kun medlem fordi det er mange ting man ikke kan lese eller se om man ikke er medlem.

Så jeg er medlem her, og på et "skravle"forum (kan jeg vel kalle det) :lol:

Skrevet

Jeg stemte på 4, men kom på to til. 6 altså.

Er kun doggis jeg er skikkelig aktiv på, men har endel poster på wheatenforumet og diskusjon.

Skrevet
Jeg er aktiv på 3.

Doggis, dalmatinersnakk og et annet :lol:

Men "silent partner" på noen andre.

Krysset av for 3

lurer på hvorfor jeg kom to til når jeg så ditt brukernavn

Skrevet

Medlem av 4, aktiv her og på rasefora (som nærmest er dødt for ingen tør si noe mot andre....)

Skrevet

åja, trodde ikke folk var medlem på så mange forum jeg :lol:

jeg er medlem av 7.

Doggis og kaninforum er jeg daglig aktiv på ..

Canis er jeg medlem av, men aldri skrevet ett innlegg :P

Løvehode - Engelsk setter forum, men det er det så godt som 0 aktivitet.

Innekanin forum er jeg innom vær andre dag og skjekker eller no'

Akkurat meldt meg inn på ett katteforum.

Går under samme brukernavn på alle forum vis noen lurer :P

Skrevet

Er nok i løpet av åra blitt medlem av en del forum men per i dag er det 3 stk jeg bruker:

- Doggis (såklart..)

- Lapphund klubben sitt forum

- Finsklapphund.eu (finsk lapphund svenskt forum :)

Er vel også medlem av canis men det slutta jeg å bruke for lenge siden, er så uoversiktlig.

Skrevet

Jeg svarte 6, men det stemte visst ikke helt...!

Doggis.no, canis.no (surfer stort sett innom daglig men skriver sjelden), stabijhounforum i Norge, Sverige og Nederland. Det norske er stort sett eneste jeg er aktiv på. Fuglehunder.no - men gud bedre meg for noen kranglefanter! Gidder sjelden å poste eller lese. Kammeret.no - aktiv og moderator der inne. Hunden.no - passiv leser. alltomhundar.com, aktivhund.se, robsoft.se. Stort sett passiv leser på disse.

Skrevet

Svarte 5, men kom på i alle fall to til etterpå, så jeg skulle vel svart 7 (mer enn 6). Men det er stort sett her på doggis jeg henger og skriver innlegg.

Skrevet
Jeg blir litt misunnelig når jeg ser hvor mange som har egne forum for rasen sin...

Gjør som Martine og ta saken i egne hender! :ahappy: Hun lagde vårt aussieforum.

Selv er jeg medlem her, på canis, brukshundforumet, norsk agilityforum, aussieforumet, RHH forum, klikkerforum, vorstehhundforum osv osv..

Skrevet

Åh medlem på maaange, langt over 6! Men er kun aktiv her og på hesteforum.no for tida. Hender jeg titter innom Terrierprat (sånn ca. vær dag, poster sjeldent) også ishest.no er jeg inne å skikker og skriver av og til.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
    • Hovawart er vel en vokterhund mer enn en gjeterhund, altså type hunder som går sammen med flokken og passer på dem. Det vil si at de er noe mindre førerorienterte og mer selvstendige, blant annet. Det er ikke fryktelig mange av dem i Norge, og de få jeg har møtt har hatt varierende gemytt, men det er lenge siden nå.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...