Pion Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Hei hei! Får presentere meg selv For to dager siden hentet jeg min aller første hund. Nå holder jeg på å bli kjent med min nye valp og med hverdagen som hundeeier. Har nok aldri vært så spent i hele mitt liv. Litt av en omveltning! Har gjort "hjemmeleksa" med å lese alt jeg klarer om hundehold før jeg hentet henne, men jeg føler meg ofte helt grønn, hehe. Alt blir plutselig så annerledes når jeg faktisk sitter her med valpen! Er livredd for å gjøre noe feil, men prøver å slappe av, minne meg selv på at hun bare er beibien og at vi forhåpentligvis blir bedre kjent etterhvert Huset har plutselig blitt veldig valpepreget på alle måter (les: kaotisk) og jeg lider av en del søvnunderskudd, men hun er så herlig, og jeg er så spent på hvordan tiden fremover blir Brumma i hagen:
Nina&Leah Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Gratulerer med den skjønne. Hun er kjempenydelig. Valpetiden ER kaotisk, men gud så fantastisk. Har selv ei lita prinsesse på 3,5 mnd.
Synnikken Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Gratulerer med en liten frøken! Søt hun var!
Toril Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Gratulerer med den lille, herlig rase og nydelig valp
Ricco Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Gratulerer med valp. (så skjønn da!) Og velkommen hit.
Linda Kristin Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Grattis meg valp. Må si at berner er en av de nydligste valpene jeg vet om. Lykke til.
Cloudberry Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Åh, det var en nydelig valp med perfekt navn
Blondiemamma Skrevet 29. November 2008 Rapporter Skrevet 29. November 2008 Velkommen hit Nydelig valp du har
Anita F Skrevet 29. November 2008 Rapporter Skrevet 29. November 2008 Nydelig jente du har fått deg! Dere blir nok kjent, og det meste går seg til. Det er jo som å få baby dette, uansett hvor mye man leser og snakker med andre så blir alt snudd på hodet uansett. Vanskelig å være 100% forberedt på noe man ikke vet akkurat HVA man skal forberede seg på..
Monab88 Skrevet 30. November 2008 Rapporter Skrevet 30. November 2008 Hei, velkommen hit. Kjekt med flere bernereiere! Hvor kommer valpen din fra?
starlight Skrevet 30. November 2008 Rapporter Skrevet 30. November 2008 Hei og velkommen hit, håper du vil trives! Nydelig valp du har fått i alle fall
Pion Skrevet 2. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Dere blir nok kjent, og det meste går seg til. Det er jo som å få baby dette, uansett hvor mye man leser og snakker med andre så blir alt snudd på hodet uansett. Vanskelig å være 100% forberedt på noe man ikke vet akkurat HVA man skal forberede seg på.. Hehe, nettopp. Men jeg hadde en mistanke om at det skulle bli veldig koselig Hei, velkommen hit. Kjekt med flere bernereiere! Hvor kommer valpen din fra? Takk, hun kommer fra Triomar! Hei og velkommen hit, håper du vil trives! Nydelig valp du har fått i alle fall takk :rolleyes2:
Synne N Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Velkommen hit og gratulerer med valp! Hun var nydelig
Gjest Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Velkommen! Kjenner godt til det søvnunderskuddet... *sukk* Glad den tid er over. Men husk å ta masse bilder så du husker det. Pga søvnunderskuddet husker jeg minimalt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar