Hundeelsker666 Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Singel mann, 30 søker dame i samme alder for hundetreff og romantisk middag. Har allrede ordnet plass på hundepensjonat til hundene våre den kvelden. Jeg er glad i italiensk ostesaus med canaribiff, poteter og grønsaker. Er meget aktiv og sporty og trener mye. Liker rolige kvelder der vi ser filmer som Pirates og Brokeback Mountain. Skriv gjerne privat beskjed
Stine Pernille Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 What?! Er ikke akkurat sjekkeplass dette her...
Nowisclee Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Og hvorfor ikke? Synes det var smart jeg, er iallefall grei måte å møte likesinnede på, da!
Vala Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Singel mann, 30 søker dame i samme alder for hundetreff og romantisk middag. Har allrede ordnet plass på hundepensjonat til hundene våre den kvelden. Jeg er glad i italiensk ostesaus med canaribiff, poteter og grønsaker. Er meget aktiv og sporty og trener mye. Liker rolige kvelder der vi ser filmer som Pirates og Brokeback Mountain. Skriv gjerne privat beskjed *flire* GENIALT! Du skal ha 10 poeng for ideen Teit.... Mm... og så løp du vel avgårde for å sende ham en liten melding? Eller ble du bare litt misunnelig siden det kun gjaldt jentene fra Oslo? Ah! Dette var da et strålende håpefullt innlegg fra TS! All ære til ham!
Hundeelsker666 Skrevet 26. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2008 *flire* GENIALT! Du skal ha 10 poeng for ideen Mm... og så løp du vel avgårde for å sende ham en liten melding? Eller ble du bare litt misunnelig siden det kun gjaldt jentene fra Oslo? Ah! Dette var da et strålende håpefullt innlegg fra TS! All ære til ham! Takk =) Gjør ikke noe om det ikke er i Oslo så lenge det ikke er for langt unna. Håper på flere svar.
Shilamon Skrevet 26. November 2008 Rapporter Skrevet 26. November 2008 Teit.... come on! Det er greit når vi snakker treningsmetoder ol, men må man alltid dømme andre nord og ned på det forumet her? Hipp hurra for hundeelsker, håper noen slår til og at du om ikke annet får en trivelig date:)
Guest Just me!! Skrevet 27. November 2008 Rapporter Skrevet 27. November 2008 Åhåhå, hvilken Pirates-film da? (jeg plukker opp for mye drit på nettet )
Silje_M_H Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Åhåhå, hvilken Pirates-film da? (jeg plukker opp for mye drit på nettet ) Tenkte akkurat på det samme
SaraS Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 HO HO! Doggis-sjekking! Kanskje vi skulla hatt litt sånn speed dateing for doggiser? Kanskje litt mye for de 3 mannfolka vi har her med alle oss damene? Vi er sikkert rundt 3000 damer her? *fnis* Eller...kanskje han er øksemorder? Wæææ! (Alle øksemordere finner ofrene sine på nett. Sant?) Edit: I en annen tråd skriver du at du ikke har hund, i denne tråden har du fiksa hundepass til både din og daten sin hund? Aner jeg et troll?
Pan Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Skrevet 5. Februar 2009 HO HO! Doggis-sjekking! Kanskje vi skulla hatt litt sånn speed dateing for doggiser? Kanskje litt mye for de 3 mannfolka vi har her med alle oss damene? Vi er sikkert rundt 3000 damer her? *fnis* Ta det rolig, vi skal nok klare å håndtere presset.
Blondiemamma Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Ta det rolig, vi skal nok klare å håndtere presset. Du tar gjerne din andel av kaka du også mener du?
ida Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Han har ikke vært pålogget siden lille julaften. Enten fikk han napp med èn gang, eller så fikk han nok av teite, sure, misunnelige damer... Vi vil vite hva som skjedde. Du djevelske hundeelsker, er du der ute?
ida Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Han har ikke vært pålogget siden lille julaften. Enten fikk han napp med èn gang, eller så fikk han nok av teite, sure, misunnelige damer... Vi vil vite hva som skjedde. Du djevelske hundeelsker, er du der ute?
Pan Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Skrevet 8. Februar 2009 Du tar gjerne din andel av kaka du også mener du? Det er en annen måte å lese det på ja
Nowisclee Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Skrevet 8. Februar 2009 Det er en annen måte å lese det på ja *fnis* fy sagkrakk for en morsom tråd dette også er blitt etterhvert!
Birte Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Skrevet 8. Februar 2009 Dere tror ikke at det var en seriøs fyr? For meg er det tydelig en eller annen som kødder med småkåte doggis-piker
Nowisclee Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Skrevet 8. Februar 2009 Dere tror ikke at det var en seriøs fyr? For meg er det tydelig en eller annen som kødder med småkåte doggis-piker *fnis* Nettopp! Men, han har jo heller ikke svart igjen, da. *fnise enda mer* (overtrøtt jeg nei??)
Pan Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Skrevet 9. Februar 2009 Ut fra måten innlegget til trådstarter var formulert bør jo de fleste forstå at det ikke var seriøst. Ingen menn som søker damer har lyst til å ha en rolig hjemmekveld med Brokeback Mountain! Men jeg tror ikke det er så av oss mannfolk her som dere liker å tro jenter..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar