Maria Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2005 Ja, nå har jeg ikke vært særlig aktiv her i det siste Men vi har vært på ferie, og tatt masse bilder. Lille udyret mitt vokser så fort som bare det, og hun er verdens beste hund! Hehe. Lusa er vi ennå ikke kvitt, men nå¨håper vi ennå en expot-kur vil ta knekken på dem. her er noen bilder fra fjellferien vi har hatt denne uka vi var på besøk hos min onkel, i Espedalen. Chessea koste seg masse, og likte veldig godt å leke på fjellet! Flere bilder KOMMER Her poseres det foran hytta vi sov på! Er det ikke fint med fjellnatur? Chessea venter, og lurer på vi snart skal på tur! Skikkeig dårlig holdning.. Dere sa jo 10 minutter dere...... :roll: *rulle med øynene* Endelig kom vi oss avårde! Turen i dag gikk til *******.. :oops: Chessea og søsteren min poserer foran helvetesgapet! Her var det kjempelangt ned! Det er godt lillemor har sele! Tror ikke jeg hadde turt å følge etter den bekken ned dit altså! Et dypt stup rett ned. Skjønner hvor navnet kommer fra! Etter turen var Chessea sliten og trøtt. Da var det jammen godt å slappe av litt i gresset utenfor hytta!
Anne Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2005 Fint at du er tilbake Så ut som om dere har hatt en fin tur til ******* :mrgreen: Var det varmt der eller
Yakine Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2005 Kjempeflotte bilder For en vakker hund du har
Maria Skrevet 6. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2005 Fint at du er tilbake Så ut som om dere har hatt en fin tur til ******* :mrgreen: Var det varmt der eller *knis* Nei, det var iskaldt! Ironisk nok! Takk for kommentarer
MarieR Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2005 hihi, tidlig krøkes. fine bilder og fin hund.
Silje Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2005 Så fin hun er blitt og stor!! Så ut som en veldig fin tur til *******!! (hvem er det som har kommet på det navnet mon tro?!)
Scarlet Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2005 Hun er blitt kjempesøt Men du all verden så tøff jeg synes du er som tørr å kikke ned i ******* her Har selv vanvittig høydeskrekk og hadde aldri i verden kikket ned der
LiLi Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2005 Næmmen så utrolig skjønn Chessea er blitt! =)
Wheaten terrier Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2005 Utrolig nydelig er hun!!! Vokser fort Dette bildet var jo bare herlig:
Djervekvinnen Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2005 kjempefine bilder! så kult navn på det stedet! Så veldig fasinerende ut å være ved den grotta.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar