Gå til innhold
Hundesonen.no

Lage TV-reportasje


zobra
 Share

Recommended Posts

Går siste året på Medier og kommunikasjon, og arbeider de neste ukene med valgfritt filmprosjekt på skolen.

Jeg har valgt å produsere en reportasje, men trenger forslag til hvilket tema/problemstilling jeg skal velge :console:

Jeg er litt innspirert av bl.a den reportasjen som ligger ute på youtube om rasehunders helse osv, og pelsdyr-reportasjen som gikk her om dagen.

Siden jeg kun er en person, og har begrenset med mulighet til å komme meg så mye lenger enn rundt i Vestfold, så tror jeg at jeg må velge et noe mindre tema, men kan gjerne fortsatt omhandle dyr :P

Noen som har noen forslag til personer jeg kan intervjue, tema jeg kan velge osv så blir jeg veldig glad :)

---

Oppdatering:

Listen min så til slutt ca. sånn her ut:

- Omplassering fra utlandet til Norge

- Ulovlig import av valper

- Kjøp-kast holdning hos dyreeiere

- Mattilsynets arbeid for dyrevern

- Frivillige organisasjoners arbeid for dyr

- Positiv trening av hund

Eller..

- Følge en valp(er) de første leveukene

Jeg tror jeg ender opp med positiv trening av hund fordi dette er noe som er ganske enkelt og greit å få et bra resultat med i løpet av de få ukene jeg har. Det er også lettere å finne intervjuobjekter i nærområdet.

Jeg bor i Vestfold, så om noen vet om personer eller klubber/organisasjoner som kan være relevant å intervjue, så er det bare å si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...