Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?


Silje

Recommended Posts

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Får ikke krysset noen drager.. Merkelig. Prøvde, men da tålte de ikke synet av hverandre og siden har det ikke gått :S

Tvangsparring.... :o

jeg vil ha kennelnavn, noen forslag?? :o

Jeg tenker og tenker på kennelnavn selv...men er nesten helt blank... Har lyst på et kult navn som kanskje beskriver at det er drager en driver med ...hihi.

Jeg har døpt en av mine baby drager for Pink Lava og tenkte litt på * von Dragon Lava sånn at hun liksom er stam mor i oppdrettet :D Men det er jo litt verre om jeg opplever at de ikke vil parre seg som feks maren.... Jeg vet ikke helt hvordan det er å tvangs parre drager :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangsparring.... :lol:

Jeg tenker og tenker på kennelnavn selv...men er nesten helt blank... Har lyst på et kult navn som kanskje beskriver at det er drager en driver med ...hihi.

Jeg har døpt en av mine baby drager for Pink Lava og tenkte litt på * von Dragon Lava sånn at hun liksom er stam mor i oppdrettet :D Men det er jo litt verre om jeg opplever at de ikke vil parre seg som feks maren.... Jeg vet ikke helt hvordan det er å tvangs parre drager :D:whistle:

Hva med inseminering? :lol: :rolleyes2: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh jeg vil ha ett vampyr egg!

Anngående det å avle så er det noen som bare avler av samme type, som dem med to hoder.

Vampyregg? :rolleyes2: Hvor? *k(l)ikke vilt rundt seg*

Hehe, jeg har ikke hatt problemer med å avle på noen av mine ennå, men, så hatr jeg ingen tohodede ennå heller da. :D

Jeg vil ha et spesielt egg! Det være seg papiregg, gullegg, sølvegg, prikkete egg, høneegg, stripete egg, whatever, jeg vil ha noe spesielt! :D

*edit: jeg fant vampyregget*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hællemåne jeg vil ha vampyregg!

(Sies med charterfeber stemme såklart)

Hvem har vampyregg? Hvem???!?

:D

Edit: der så jeg link til den siden ja. Vi er ikke alene om å være hektet nei.

Har også blitt hektet på dragon wars applicationen på facebook... herregud.

Paper dragons cannot breed... det var trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...