Gå til innhold
Hundesonen.no

turkamerat i Tønsbergområdet?


Tuttifrutti89

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...

Du kan jo bare ha henne i bånd første gangen og se hvordan du syns det er da :icon_redface: Evt. se an de hundene som er der. Ikke alle er like greie med tynne whippeter, mens andre er kanskje kjempeflinke til å leke og snakke sammen. Har aldri vært på det treffet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare ha henne i bånd første gangen og se hvordan du syns det er da :( Evt. se an de hundene som er der. Ikke alle er like greie med tynne whippeter, mens andre er kanskje kjempeflinke til å leke og snakke sammen. Har aldri vært på det treffet selv.

Jada, Det går ann, men synes liksom så synd på henne om hun må gå i bånd når alle de andre er løse.. :icon_redface: Selv om det er for henes eget beste..

Og venninda mi sier det er rundt 20 hunder av ymse raser, så ser for meg at det fort kan ende med ett rift eller ti i lille whippet <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å være redd for å møte opp på disse treffene. Mange hyggelige mennesker og dyr.

Jeg hadde med Tia når ho var valp, trodde ho kom til å bli tråkka ned men alt går så mye bedre når de går tur sammen.

Det er vel muligens båndtvang i den løypa men ingen har sagt noe. Vi tar de i bånd når det kommer folk.

Det er noen som går med hundene i bånd også, fritt valg.

Eneste er om hundene har løpetid, da er det best å ikke være med.

Koselig med flere små hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
  • 8 months later...

Drar på ferie hele uka, men etter det er vi bare hjemme.

Hvilke dager passer og tider?

Jeg er treg av meg og ikke veldig energisk, men viljen er der! :whistle:

Stiller nok opp med tispa først også ser jeg det an når jeg tar med hannen.

Han er vilter og litt uhåndterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilke dager som passerfor folk jeg, men går jo å ta det litt på sparket. iallfall for min del...

Hater å ta avgjørelser, så om noen kan bestemme en dag så blir jeg veldig glad. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så neida! ikke nok med at du ringer og maser på meg reefer:P

neida. skal vi si.... 7 eller 8 et eller annet sted?

jeg har ikke så mange gode forslag på tursted, eneste jeg går er golfbanen på borgheim som regel :icon_cry:

begge hundene vil gjerne være med, de er så slått ut av varmen at kveldinga passer best :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, its decided!

Halv åtte på Munkodden, Nøtterøy, da er iallefall jeg, reefer, og min bedre halvdel + 3 hunder der. stort gjorde, strand, vann og gressplen og muligheter for å sitte. Hundene kan løpe fri såvidt det ikke er noen andre der (skjeldent)

du kan også kjøre ned og parkere på området. jeg bor rett ved så jeg går ned.

Hvordan komme dit:

sett gpsen til Munkholmveien 9

eller se her: http://kart.gulesider.no/m/py6eA

Ring på 97106606 om du kjører deg vekk eller lurer på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...