Gå til innhold
Hundesonen.no

Nordisk vinner, Danmark


Benedicte

Recommended Posts

Noen som har resultater derfra?

Gratulerer så mye til X'en til Emma som ble Nordisk juniorvinner-08! Ikke værst med to juniorvinnertitler :wub:

Du fikk meldingen min ja, skjønner jeg? Hehe.

Grattis nok en gang, Emma! :)

Også halvtanten til X'en fikk ny tittel i dag! Dansk(og da også nordisk) champion!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen oppdretter som også driver oppdrett av leonberg fikk Nordisk vinner på sin Soldronningens Nasse! :wub:

Vi norsk heiagjeng-team heiet på henne! :)

Victoria fikk CERT, CACIB, bled NORDV med sin whippet. Ikke nok med det, BIR og BIG2 og jubel i taket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis herfra også til Emma og X. Pappa'n til Willy stod på den verst tenkelige plassen... 2. bhk med res. cacib, og gikk dermed glipp av både NORDV-tittel og championat (slått av en spansk hannhund som står i Sverige). Kennel-søster Li-Brie's Lady O'Lorien fikk dog både tittel og championat :wub:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vår del gikk det ikke veien - Amigo vant åpen klasse men det ble ikke delt ut CK til noen av hannene. Kritikken var kjempegod men det var bevegelsene som hindret oss - dommeren fortalte meg etterpå at han var sitat: "ich bin ein bewegungsfanatiker" sitat slutt.

Kritikken:

"Sehr schön aufbebaut, in noch passende rahmen, gut geschnittene kopf, sehr gute tiefe und typisches hahrkleid. In der bewegung, vorne und hinten nicht paralel und etwas instabil"

(meget vakkert bygget, i passe størrelse, velskåret hode, meget gode poter og typisk hårlag. I bevegelser er han ikke parallell framme og bak og noe ustabil).

Men Millett - venninna til Amigo gjorde storeslem: CERT, CACIB, 1 BTK, BIM. Dermed fikk hun 2 titler med seg hjem - DK UCH og NORDV-08!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120 mil senere, svimeslått og sliten, skal bare sjekke jobbmail før jeg skal på kurs i morgen tidlig, men klarer å taste meg inn hit i stedet... :)

Anyway, tusen takk for gratulasjoner! Kjempemoro å gjøre det bra for en berneroppdretter jeg har stor respekt for, kjempegøy å få full uttelling for turen, og litt tittel-sugne er en jo - hvorfor skulle jeg ellers dra? 16 i klassen, så det er ikke en dritt-tittel rekendes på ei fjøl, heller...

Gratulerer til alle andre som har gjort det bra!

Og stor medfølelse med Boss, Siri - X'ens far og halvbror fikk hver sin andreplass i respektive klasser, dritsurt! (Selv om det jo egentlig er bra resultat, det var 88 bernere påmeldt. Men en tredjeplass er bedre enn en andreplass, når det er cert og titler om å gjøre)

Nå skal jeg sove pittelitt, kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle!

Selv om jeg ikke fikk dratt så var hunden jeg har stilt frem i 2år der, Rimabra's Ringleader, og hun ble nordisk vinner og BIM med cacib :P (er n og dk uch fra før..)

:) Cola... En av de vakreste cc`ne på jord.....

Gratulerer til alle sammen! ;)

Jeg kom selv hjem med Nordisk juniorvinner tittel på Armani.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme igjen med TO nye titler i bagasjen! Saeta kan nå smykke seg med det formelle navnet N Dk Uch NordV-08 Andvaka Solaris! :D Det var selvfølgelig utrooolig moro! Bilder kommer senere, må få dem fra hun som tok for oss der nede først.

Gratulerer SÅ mye Caroline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme igjen med TO nye titler i bagasjen! Saeta kan nå smykke seg med det formelle navnet N Dk Uch NordV-08 Andvaka Solaris! :P Det var selvfølgelig utrooolig moro! Bilder kommer senere, må få dem fra hun som tok for oss der nede først.

Jeg håpet det var deg Silje mente hun hadde gode nyheter fra :)

:PGratulerer så masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to, er så fornøyd med frøkna :)

Må kanskje legge til at BIR og også NordV ble Multi Ch Edglonian The Real McCoy, han ble også BIG4. Hannhundcert gikk til Gb Ch N S Uch Japaro By Design som da fikk sin Nord Uch-tittel. Vakre hunder begge to :D Dessuten stilte jeg også N Uch NV-07 La-Min-So's Blue Silver Otto som ble nr. 3 i åpen hann med excellent, og hans far Felthorn Insider fikk også excellent i samme klasse. Det ble ikke delt ut noen juniorvinnertitler da ingen juniorer fikk excellent (som jeg forsto man måtte ha for å få tittel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...