Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Kongsberg hallen 8-9 nov.


LindaM

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Tja.. Belgerpia og Elin (&Molly) sin tervtispe ImageCopy Flying Finish "Supra" ble BIR og BIG valp i dag!

Gratulerer til dere begge, og lykke til i BIS-finalen i morra! :D

Næmmen, så gøy da! Gratulerer til dem :D

Vi stiller i morgen, men regner vel egentlig ikke med noen kjemperesultater... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Gratulerer til Elin og Supra, og en liten gratulasjon også til en sikkert kjempestolt oppdretter! :wub:

....og deleier *ler* (og jupp, man er stolt av tøtta og veldig veldig fornøyd med en kanondeleier i Elin)

Grattis.. Hun var lekker.. jeg satt ringside og fulgte med :)

Supra er en fin lita jenta...

Grattis forresten med debuten, du som var så stressa på at det kom til å gå dritt *ler* Knalldebut vil jeg påstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marco var litt vel ukonsentrert i ringen i dag og han syntes at gulvet var meget spennende :rolleyes: At matmor svar litt stresset på grunn av at dommeren var den samme som dømte når Marco var på Bjerke (den verste dagen ever..) smittet det også litt over på bikkja. MEN for all del er jeg kjempe fornøyd med 1jk, 1jkk & HP med kommentarer om at dette virkelig var en flott junior som var helt riktig for sin alder, men han fikk ikke CK fordi han var galloperende i stedet for travende.

Stor plass i Kongsberg der i dag syntes jeg :wub: Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen store resultater å komme med, vi endte opp med 1.JK 4. JKK. Jaja, vi ble i det minste plassert i klassen... Jeg hadde ikke helt sansen for dommeren, så det er nok ikke aktuelt å melde på for han igjen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen store resultater å komme med, vi endte opp med 1.JK 4. JKK. Jaja, vi ble i det minste plassert i klassen... Jeg hadde ikke helt sansen for dommeren, så det er nok ikke aktuelt å melde på for han igjen senere.

Kritikken da? :wub: Den må vi jo få! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken da? :wub: Den må vi jo få! :)

Det er den korteste kritikken jeg har fått noensinne faktisk, knapt én linje... Såvidt jeg fikk med meg var alle kritikkene sånn, og det er litt dårlig synes jeg. Uansett, her er den:

"Good head. Nice body shape. Good quarters, a bit straight in front. Good topline and movement."

Hurra for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de finske som ble det ingen hannhunder som fikk CK og derfor ble det tispene som konkurrerte om BIR.

Lappizaros Adina ble BIR og fikk sitt første CERT ;) ei pen brun tispe.

2btk - Fjelldronningens Acita

3btk - Lappejentas Heli

4 btk - Mallalasses Happy-Emma

Er litt usikker på rekkefølgen for de siste der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de finske som ble det ingen hannhunder som fikk CK og derfor ble det tispene som konkurrerte om BIR.

Lappizaros Adina ble BIR og fikk sitt første CERT ;) ei pen brun tispe.

2btk - Fjelldronningens Acita

3btk - Lappejentas Heli

4 btk - Mallalasses Happy-Emma

Er litt usikker på rekkefølgen for de siste der. :)

ok, takk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stilt storpuddel valp 4-6 mnd. Vi endte opp som 2BH, men med denne kritikken skal man vel ikke klage: ;)

Good prop. Typical head. Beautiful expression. Dark eyes. Sizzor bite. Exc. top line and tail position. Good chest. Paralell position of legs. Good angulation. Excellent free movement. Good coat colour and quality.

1. premie-2BH

Dommer: Lazic, Sunicica

Gratulerer til alle dere andre med flotte resultater og fine kritikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...