Guest Jonna Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Jeg og Blaze klarte i år en 6.plass på årets sporhund Syns ikke det var ille etter vår første sesong sammen i A! Resultatlisten finner du her!
MartineH Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Gratulerer så mye Dere er superflinke!
Siri Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Kjempegrattis . Fantastisk bra sesong, dette her - og vi bøyer oss i støvet for spor-guru Jeanette .
Guest 2ne Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Kjempegrattis . Fantastisk bra sesong, dette her - og vi bøyer oss i støvet for spor-guru Jeanette . Det hun sa! Gratulerer så mye, Jeanette!
Margrete Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Kjempegrattis . Fantastisk bra sesong, dette her - og vi bøyer oss i støvet for spor-guru Jeanette . Det hun sa Gratulerer så masse! Måtte 2009 bli like bra for dere
Peers Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Kjempegrattis . Fantastisk bra sesong, dette her - og vi bøyer oss i støvet for spor-guru Jeanette . Det hun sa! Gratulerer så mye
Carina Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Gratulerer så mye, Jeanette! Det er knallbra jobba!
Guest Jonna Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Takk alle sammen Tror nok ikke 2009 blir like fullastet av resutlater ettersom hun skal ha valper, men vi kommer nok sterkt tilbake 2010:p
Benedicte Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Gratulerer!! Kullbroren til Cita ble nr 14
Carina Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Gratulerer! Kullbroren til Cita ble nr 14 Åå, er Viktor kullbroren til din hund? De var hos oss på konkurranse i helgen, ganske flinke var de.
Benedicte Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Åå, er Viktor kullbroren til din hund? De var hos oss på konkurranse i helgen, ganske flinke var de. Jepp, og jeg har ALDRI hilst på han. Fikk nr til Gro av oppdretteren min for noen uker siden, men klarte å rote det bort De hadde gjerne lyst til å treffe meg og Cita visstnok, og vi har jo veldig lyst til å møte dem nå som vi har flyttet til Oslo.
Guest Jonna Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Jepp, og jeg har ALDRI hilst på han. Fikk nr til Gro av oppdretteren min for noen uker siden, men klarte å rote det bort De hadde gjerne lyst til å treffe meg og Cita visstnok, og vi har jo veldig lyst til å møte dem nå som vi har flyttet til Oslo. Jeg kjenner dem veldig godt, send meg en PM du så kan du få nr om du forstsatt vil ha det.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar