Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt program med hunder på TvNorge idag

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Greatest American Dog

Dette begynner på TvNorge idag klokka 1930.

Er det noen som klarer å finne ut om det går i reprise i løpet av uka? Jeg kunne ikke finne det, men jeg er ikke helt til å stole på heller da ;) Evnt finnes det noen annen måte å få sett dette ENN på TV idag ? (nei, opptak er desverre ingen mulighet)

Her ser vi på Robinson her... Så da går jeg enten glipp av siste 30 min av dette programmet, eller første 30 min av Robinson.. Tipper mannen velger å få se robinson:P

Noen gode tips? :P

Skrevet

Hm da sliter du.... Jeg har heller ikke sett de sender det i reprise...

Vet jo at VS gikk i reprise, men klokka 10 på morran, gruslig tidspunkt..

Men du kan jo sikkert få et resyme herfra antar jeg...

Skrevet

Hadde håpet på enda en episode av dog whisperer, jeg. var interresant å se på. dette blir vel som alle andre amerikanske programmer... skuffa

Skrevet

Var jo amerikansk hundeskolen jo... og amerikanere er sære og rare folk, ingen tvil om dette...

Men detter er vittig underholdning

Skrevet

hehey.. Hvit dvergschnauzer jo :P

Lov å slå meg i hodet med noe hardt den dagen jeg kler opp Blondie på samme måte da.. Det får jaggu holde med regndressen og vinterdekkenet hennes :P

Skrevet

Lett underholdning men ikke noe mer..

Blir småprovosert av hvordan enkelte kler på hundene sine og behandler dem som små mennesker.. men men.. ellers undeholdende sånn på en søndagskveld.

Skrevet

Fikk bare med meg de siste "gruppene", men det lille jeg så grenset til pinlig....

Ikke min type underholdning nei.

Skrevet

Ble så glad da jeg så Victoria Steelwell igjen :P Har savnet henne :P

Dommerne virket seriøse heldigvis. Ble litt provosert av den sinnsyke menneskeliggjøringen av samtlige hunder på den konkurransen... Men det er vel det som er "inn".

Skrevet

Siterer mannen min : *nei dette ble bare idiotisk og se på.. er det ikke noe annet som går på tv enn det der?*

hehe må nå si meg litt enig med han også, syntes hundeeierene her ble aaaaalt for sære..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...