Gå til innhold
Hundesonen.no

Min Angel - en Shetland Sheepdog


Scarlet

Recommended Posts

For en fantastisk flott valp! ;) Skikkelig vakker!

Takk skal du ha. Vakker er hun, og jeg håper den utviklingen fortsetter. Har ventet lenge på en slik valp :P .

kjempe nydlig :P

Takk takk.

Så utrolig søt! :P

Det er hun, så er hun også en skikkelig rampejente :P

Gud så skjønn ;)Elsker de hvite tegningene *misunne* :P

Gratulerer så mye forresten, sheltier er herlige hunder ;)

Takk skal du ha. Hvite krager og bliss er noe jeg prøver å beholde i mitt oppdrett, så derfor ble jeg glad når jeg fikk kjøpe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommen, gudhjelpe så søt! Sheltievalper er bare nydelige og jenten din var intet unntak ;)

Takker og bukker. Skal passe på at dere får følge med i utviklingen hennes frem mot voksen sheltie ;)

Aww, så søt :P

Syntes Sheltie hunder er så søte,

tengte faktisk på den rasen før jeg fant cairn terrieren.

Lykke til med valpen :P

Takk skal du ha. Får håpe jeg får mye glede av henne fremover også.

Aww, hun var jo rett og slett bare supersøt :P

Hihihi ja er hun ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt :P

Hun har den flotteste typen sobel, skikkelig rene fine farger, også de flotte tegningene i tillegg da..

Rett og slett nydelig er hun..

Ja, hun har en flott sobelfarge. Skikkelig gullsobel med en ren mørk gyllen farge. De hvite tegningene må jo bare være der :P

Jeg møtte ei lita tispe på tur i dag. To år gammel. Utrolig nydelig, og forsiktig -men samtidig veldig nysgjerrig og leken.

Elsker denne rasen, og ditt eksemplar er utrolig vakkert ;)

Ofte kan sheltien være forsiktig, Angel er stikk motsatt. Hun går bort til alt og alle, enten de har to eller 4 bein. Til og med kyr gikk greit :P . Jeg håper bare at hun utvikler seg i samme retning som nå, da blir hun vakker som voksen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig sheltie frøken! :P

Fikk ikke mindre lyst på sheltie nå akkurat :P

Søte er de ja. Nå er jeg så heldig at jeg venter nytt kull også i november. De blir også sobel og hvit.

Kjempesøt frøken! :P

Takk takk :P

Hun er NYDELIG! :shocked: Vakreste sheltien jeg har sett muligens, uten at jeg vet hvordan de skal være i forhold til standarden da! :P

Det var utrolig pent sagt av deg :P . For meg er hun blandt de vakreste av rasen. Hun har da også en god stamtavle bak seg med flotte engelske aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja er lille engelen! Skikkelig nydelig jente :whistle::ahappy: Det skal bli gøy å treffe henne og deg i Ølen til våren!

Kjekt at du liker henne :P . Tror ikke hun vil skuffe når du ser henne "live". Hun er en tøff valp som går bort og hilser på alt. Alltid like glad og fornøyd.

Der er den nye stoltheten ja! Skal bli gøy å hilse på i Stord.

Ja, må innrømme at jeg er stolt av henne ja :P . Du faller nok for henne du også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...