monica_n Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 for verdens søteste skapninger! Dette var piggsvin musa! Den er tammere enn den ene katta mi jo ok, nå skal jeg slutte :oops: dette er en syvsover mus, har to av de her, en gutt og en jente. Dette er gutten. Jenta beit meg flere ganger i går så den er SKUMMEL! Bildene er litt mørke, men syvsoveren er nattdyr og tåler ikke så mye lys, ser jo på øynene at dem er det og, de er digre Men du hvor søte de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 nåmmin! har mest sanns for den øverste skapningen jeg da.. men de var kjempesøte begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Nå fikk jeg jo ikke noe sæærlig lyst på sånn derre tortillachips med ost! Eller hva det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 De er så hærlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Så søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Aww... Så søte.. :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 3. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 jeg digger syvsoverne! men hun ene stakk jo av i går så jeg endevendte hele rommet uten å finne henne.. så ser jeg bort på stolen også var hun på stol-ryggen :roll: gjett om jeg ble letta :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 åååh nydelig! det er sånne jeg ønsker meg! men de er jo så å si ikke til å få tak i i Norge (altså syvsoveren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Kjempenydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 søte, men ikke noe for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 31. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2005 jeg har hatt dansemus... den mistet faktisk halen sin i tidlig alder...å den levde i 5-6 år!! den var så søøøøøøøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 31. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2005 Så tøøøøøt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 31. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2005 Sååå søte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Skrevet 31. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2005 Skikkelig tøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 31. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2005 sååå søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 Så søte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar