Gå til innhold
Hundesonen.no

Sesongens første snø


Guest Jonna

Recommended Posts

Da har enkelte deler av landet fått sesongen første snø, og her i huset ble kamera med ut på morgen luftingen.

Noen flere som har bilder av hunder som blir litt yre av det kalde hvite på bakken?

Talli hadde nesten ikke tid til å tisse hun

2008_10270001.jpg

Før hun løpte avgårde

2008_10270017.jpg

Og dro med seg Blaze på noen runder også

2008_10270009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

291008003-1.jpg

Tatt gjennom vinduet kun iført håndkle, så kvaliteten er deretter - men jupp, sesongens første snø må dokumenteres, og X'en husket sånn snø hun!

Mulig jeg har bedre bilder hjemme, som jeg ikke rakk å laste opp før jeg dro på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt gjennom vinduet kun iført håndkle, så kvaliteten er deretter - men jupp, sesongens første snø må dokumenteres, og X'en husket sånn snø hun!

Mulig jeg har bedre bilder hjemme, som jeg ikke rakk å laste opp før jeg dro på jobb...

*skriver ned i fototips boken* Ikke ta bilde i håndkle, da blir kvaliteten på bilde dårlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skriver ned i fototips boken* Ikke ta bilde i håndkle, da blir kvaliteten på bilde dårlig :D

:P

Nå må du lese mellom linjene, som alle andre gjør - underforstått gikk jeg ikke så nærme vinduet, jeg ville ikke åpne vinduet eller ut på terrassen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Genialt bilde av Fenris! Han ser ut som den derre gale tegneseriefirguren, i den serien i ørkenen med en kanin og noe greier. Husker ikke hva den heter, men han løper fort og er gal i alle fall - akkurat som Fenris! :lol:

Frost derimot, så ikke ut til å trives sååå godt i snø - noe som jeg finner særdeles merkelig! ;) "Isj!" - og så kniper han igjen øynene for ikke å få snø i de, hihi.. wannabepolarhunden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Genialt bilde av Fenris! Han ser ut som den derre gale tegneseriefirguren, i den serien i ørkenen med en kanin og noe greier. Husker ikke hva den heter, men han løper fort og er gal i alle fall - akkurat som Fenris! :lol:

Frost derimot, så ikke ut til å trives sååå godt i snø - noe som jeg finner særdeles merkelig! ;)

Frost synes sofaen er en fin plass han:) Snø og regn er litt sånn ekkelt altså... men må pent finne seg i å bli vandt til det han som skal bli trekk-hund ;)

Det er en grunn til at hjemmesideadressen ble hoppawart liksom... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frost synes sofaen er en fin plass han:) Snø og regn er litt sånn ekkelt altså... men må pent finne seg i å bli vandt til det han som skal bli trekk-hund :lol:

Det er en grunn til at hjemmesideadressen ble hoppawart liksom... ;)

Frida gikk jo også bare under Frida frosk.. ;) Fine bilder av Fenris.. Han er bare så vanvittig lekker ;) og jeg får jo iiikke lyst på hovawart igjen når man ser bilder av dem da.. neeeida ;) (men det får bli når barna er store ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tenkte at jeg måtte representere god nord-norsk vinter da, så her er mine fine bilder. Selvfølgelig kom en meget representativ polar front over oss akkurat da vi var ute, dermed ble bildene som følger:

Lydighet:

DSCF6892.jpg

SBT?

DSCF6891-1.jpg

DSCF6886.jpg

DSCF6873.jpg

DSCF6868.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tenkte at jeg måtte representere god nord-norsk vinter da, så her er mine fine bilder. Selvfølgelig kom en meget representativ polar front over oss akkurat da vi var ute, dermed ble bildene som følger:

Så virkelig ut som hun koser seg. Også sånne fine store snøflak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...