Gå til innhold
Hundesonen.no

Stakkars Katte...


Baby

Recommended Posts

Pusen min, Ayla har fått løpetid og er helt desperat. Hun Mjauer, skriker og uler.. Er igrunn ganske så uutholdelig å ha i hus.. :roll:

Men hun har nå blitt så desperat etter å få seg noe at nå driver hun å prøver seg på Oscar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) ja, er visst bare fantasien som setter grenser! :D er glad jeg skal sterilisere min katt jeg, så slipper vi det maset, hun er blanding også, så avl er uaktuelt, og katter har værden nok av :D hihi

desperate lille ayla! :P

Ja mine er også blandinger så avl er uaktuelt her også. :wink:

Heeeldigvis har jeg ikke voksen hannkatt nå, ser for meg at det ville vært ganske slitsomt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten vår skal kastreres så snart det lar seg gjøre, jeg gidder ikke å vente på noe tilbud på slikt for da må vi vente lenge. billigere å kastrere en hannkatt en å sterilisere an hunnkatt heldighvis. kommer til å øremerke han samtidig om vi ikke ber om en chip i setedet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva' date=' når vi hadde tre hukatter og en hannkatt så hadde alle hukattene løpetid samtidig! og de flørta med hannkatten vettu, men han bare stirra dumt på dem og sov videre :roll: snåleste hannkatten vi har hatt:P[/quote']

Haha, for en dumrian... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten vår skal kastreres så snart det lar seg gjøre' date=' jeg gidder ikke å vente på noe tilbud på slikt for da må vi vente lenge. billigere å kastrere en hannkatt en å sterilisere an hunnkatt heldighvis. kommer til å øremerke han samtidig om vi ikke ber om en chip i setedet da.[/quote']

det er vel tilbud på det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...