Gå til innhold
Hundesonen.no

hva er denne hunden?


mylill

Recommended Posts

Nydelig hund! Jeg er ingen ekspert men jeg synes jeg ser chihuahua, muligens jack russel og noe slags corgi eller lignende i henne.

Jeg har en nabohund borti gata her som er blanding av jack russel og sheltie og de er ganske like annet enn at han har litt mer pels.

Mest sannsynlig er hun vel et resultat av foreldre som allerede er godt innblandet og derfor er vanskelig å finne frem til utgangspunktet? men hode og øynene tilsier helt klart at det er chihuahua i henne. Jeg synes ikke jeg ser noe papillon i henne, men vet virkelig ikke det sikkert altså :D

Utrolig herlig jente, lykke til med hu! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at det er litt bc i den ett eller annet sted også jeg da... Om ikke basert på noe annet enn det høye antallet blandinger med det i seg... Er det søsken i kurven på 3. bilde? Hva med cavalier eller noe...? Æ bærre gjette.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I førsteinnlegget har du jo linket til en hund du sier du skal adoptere. Kanskje på tide å bestemme seg for hva man vil ha? :D

jeg skal adoptere den hunden jeg linket til. men jeg ble fortalt av foreningen at det kanskje ikke går. pga det er ikke sikkert hunden får komme til norge nå pga no vaksinering prob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at det er litt bc i den ett eller annet sted også jeg da... Om ikke basert på noe annet enn det høye antallet blandinger med det i seg... Er det søsken i kurven på 3. bilde? Hva med cavalier eller noe...? Æ bærre gjette.... ;)

Hvor ser du cavalier? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...